palmen
Moderator
Dessutom fönster in i badkaretVisa bifogad bild 89938
På Golden Hotel i Pristina nöjer man sig inte med fönster till badrummet. Varför inte ställa badkaret i vardagsrummet (på heltäckningsmattan)?
Dessutom fönster in i badkaretVisa bifogad bild 89938
På Golden Hotel i Pristina nöjer man sig inte med fönster till badrummet. Varför inte ställa badkaret i vardagsrummet (på heltäckningsmattan)?
Det beror på vem man delar rum med.25Hours Dusseldorf har fönster in till handfat och dusch. Coolt att duscha med utsikt över stan, inte så coolt om man är två.
Förstår jag detta rätt: om du går utanför i korridoren så är det bara att sträcka på sig och titta in på någon som står i duschen?Comfort hotel Malmö tar nog priset, fönster ut mot korridoren som inte är frostat hela vägen. Alla som går utanför ser alltså in i badrummet. Ok du har inte full insyn men du ser absolut huvudet på den som är där inne.
Visa bifogad bild 87970
Nej riktigt så illa är det inte, det är ca 3 meter till korridoren från fönstret så du kan inte se mer än huvudet på den som är i badrummet. Men jag tycker att det är illa nog.Förstår jag detta rätt: om du går utanför i korridoren så är det bara att sträcka på sig och titta in på någon som står i duschen?