Tack för infon, har bara ett par dagar så det blir väl isf mer en "tick in the box" + ev nyårsfirande och ett besök på Ankor Wat på vägen ut (även om flygbiljetterna inte verkar speciellt billiga inrikes...).
Gör en båttur istället, det finns massvis med varianter av Mekong River cruises.
Skall kolla på detta!![]()
Eller hoppa Thailand och upplev Cambodia istället. Inte så flashigt eller turistanpassat men med fantastiskt trevliga människor. Inte alls som Thailand. Finns dessutom gott vin i Cambodia till rimliga priser. Förslag : Fira jul på Small Hotel och träffa nästan alla svenska expats i Cambodia på det julbord som Henrik Olsson har. Jag är där så kanske en liten Businessclass.seträffDet är en upplevelse ++3
Min upplevelse av Kambodja jfrt Thailand:Eller hoppa Thailand och upplev Cambodia istället. Inte så flashigt eller turistanpassat men med fantastiskt trevliga människor. Inte alls som Thailand. Finns dessutom gott vin i Cambodia till rimliga priser. Förslag : Fira jul på Small Hotel och träffa nästan alla svenska expats i Cambodia på det julbord som Henrik Olsson har. Jag är där så kanske en liten Businessclass.seträffDet är en upplevelse ++3