Senaste nytt

Hotell med poäng, hur sent kan man boka?

Veratio

Medlem
Ska hämta en bil i Nyköping imorgon innan lunch, hade tänkt försöka orka köra upp den till Piteå samma dag, men förstår att det kan bli jobbigt (åker flyg upp och lämnar Piteå redan 04:40 imorgon bitti och det är över 95 mil).

Har mycket poäng "över" just nu så tänkte betala ev. hotell med poäng. När jag kollar idag så går det inte att boka hotell ikväll, utan tidigast för imorgon. Är det så det är i vanliga fall också? Tänkte annars om jag är trött redan vid femtiden imorgon så bokar jag något på vägen.

För i så fall är det nog bäst att boka redan idag.
 
Ska hämta en bil i Nyköping imorgon innan lunch, hade tänkt försöka orka köra upp den till Piteå samma dag, men förstår att det kan bli jobbigt (åker flyg upp och lämnar Piteå redan 04:40 imorgon bitti och det är över 95 mil).

Har mycket poäng "över" just nu så tänkte betala ev. hotell med poäng. När jag kollar idag så går det inte att boka hotell ikväll, utan tidigast för imorgon. Är det så det är i vanliga fall också? Tänkte annars om jag är trött redan vid femtiden imorgon så bokar jag något på vägen.

För i så fall är det nog bäst att boka redan idag.
Kanske boka avbokningsbart och avboka om du inte blir trött?
 

Berglund

Medlem
Jag har bokat Scandichotell för Eurobonuspoäng med ankomst samma dag. Jag upplever dock att hotellfunktionaliteten har degenererat över åren och nu skulle jag, en bra dag, kalla den ”bristfällig”.
 

Veratio

Medlem
Bokat en natt på hotell nu, via poäng. Inte ombokningsbart men var ju 18 000 poäng. I värsta fall är det inte hela världen att förlora.

Tack ändå!

Nu kör vi!
 
Toppen