Maja
Medlem
Vi gillade Niepce som är ett Curiohotell. Min recension finns här: Niepce Paris Hotel, Curio Collection by Hilton - recension | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Har en stay där nästa vecka. Ser mycket lovande utVi gillade Niepce som är ett Curiohotell. Min recension finns här: Niepce Paris Hotel, Curio Collection by Hilton - recension | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Hoppas incheckningen flyter på bättre för dig än för oss. I övrigt var vi mycket nöjda med såväl uppgradering som kvalitén på frukostbuffén som drinkarna och tilltugg i baren. Maten prövade vi inte så där kan jag inte uttala mig. Det var dock fullt i restaurangen alla kvällar så ska man utgå ifrån det så var det en populär restaurang som rimligen bör hålla ganska bra kvalité på maten också.Har en stay där nästa vecka. Ser mycket lovande ut![]()
Merci@chronomaster Det låter som en bra deal! Hoppas du får en trevlig weekend i Paris!
Jag bodde där i Maj förra året, riktigt bra hotel. Stannade tre nätter i ett Executive rum med balkong. Dubbla fönster stängde ute trafik och oljud. Tjocka mörkläggningsgardiner gjorde det ordentligt mörkt. Luftkonditioneringen höll temperaturen bra i schack (19°C) och var tyst. Rent och snyggt badrum med två handfat. Frukost var också toppen, kallskuret, bacon & korv, stekt ägg, crepes och naturligtvis olika bröd och bakverk samt yoghurt, sylt och juice.Vad tror ni om detta? Luxury Hotel Paris 9 | Hotel R de Paris | OFFICIAL SITE