Senaste nytt

Hotell i Paris

Har en stay där nästa vecka. Ser mycket lovande ut :)
Hoppas incheckningen flyter på bättre för dig än för oss. I övrigt var vi mycket nöjda med såväl uppgradering som kvalitén på frukostbuffén som drinkarna och tilltugg i baren. Maten prövade vi inte så där kan jag inte uttala mig. Det var dock fullt i restaurangen alla kvällar så ska man utgå ifrån det så var det en populär restaurang som rimligen bör hålla ganska bra kvalité på maten också. :)

Tack för all input, bokade nu Hotel R då jag såg att de hade en bra deal mina datum, 250€ per natt. Känns bra tycker jag då stället fått väldigt bra kritik!

Jag bodde där i Maj förra året, riktigt bra hotel. Stannade tre nätter i ett Executive rum med balkong. Dubbla fönster stängde ute trafik och oljud. Tjocka mörkläggningsgardiner gjorde det ordentligt mörkt. Luftkonditioneringen höll temperaturen bra i schack (19°C) och var tyst. Rent och snyggt badrum med två handfat. Frukost var också toppen, kallskuret, bacon & korv, stekt ägg, crepes och naturligtvis olika bröd och bakverk samt yoghurt, sylt och juice.

Och till sist var personalen både hjälpsam och trevlig. Kan verkligen rekommendera det här hotellet.

Ja då kan jag komma med ett utlåtande med. Riktigt nöjd helt enkelt. Hade ett vanligt standardrum men blev uppgraderad till deluxe som var lite större har jag för mig (ändå inte speciellt stort, undrar hur litet standardrummet var...). Fräscht hotell, trevlig och hjälpsam personal samt bra frukost.

Lånar tråden. Hotel R såg riktigt fint ut, men om man vill ner något i pris och kan tänka sig att kompromissa med geografin - vad skall man sikta på då?

Toppen