Senaste nytt

Hotell i Hong Kong 4-6 april?

Anfield

Medlem
Vart hittar ni dessa priser ni talar om ? När jag söker på dessa hotell i oktober v 44 så hamnar jag på 15 000 -30 000 för 5 nätter .


Söker ett hotell med pool och frukost !


Måste vara värdelös på att söka billiga hotell :(
 

Dr. Miles

Expert
Vart hittar ni dessa priser ni talar om ? När jag söker på dessa hotell i oktober v 44 så hamnar jag på 15 000 -30 000 för 5 nätter .
Kan det vara så att du har prickat in någon mässa som skall hållas samtidigt som din vistelse?

T ex: Mega Show 2015 (20-23 October 2015) (27-29 October 2015) - Hong Kong International Toys & Gifts Show and Asian Gifts Premium & Household Products Show :: Gifts Show, Housewares, Premiums, Toys, Home Interiors, Office, Stationery
Måste vara värdelös på att söka billiga hotell :(
Prova med Hotelscombined.

Om du har bestämt dig att på ett visst hotell, kan du söka på Google "Hotelscombined xxxxxxx yyyyyy (hotellets namn och stad)".
 

Anfield

Medlem
Kan det vara så att du har prickat in någon mässa som skall hållas samtidigt som din vistelse?

T ex: Mega Show 2015 (20-23 October 2015) (27-29 October 2015) - Hong Kong International Toys & Gifts Show and Asian Gifts Premium & Household Products Show :: Gifts Show, Housewares, Premiums, Toys, Home Interiors, Office, Stationery

Prova med Hotelscombined.

Om du har bestämt dig att på ett visst hotell, kan du söka på Google "Hotelscombined xxxxxxx yyyyyy (hotellets namn och stad)".



25/10 och flyger hem 30/10, så tydligen :( får väl tälta
 
@JensE

Jag bokar Conrad 5-6 April. Kanske tar det även 4-5, får se.
Blev lite sugen på Ritz men Conrad var 1.500 SEK billigare så skiter i det den här gången.
Registerade mig även för fast track till Hilton Gold (4 stays inom 90 dagar) så då blir det bra att få in ett stay där.
 
Last edited:
Verkar bli en hel del folk i HK i Påsk. Styra upp någon middag eller liknande?
Det är bara höra av er om ni vill hitta på något, jag är där 4-6 April och har absolut inget planerat mer än att förmodligen åka upp till Peaken.
Ankommer ca 14 den 4:e och åker hem ca 19 den 6:e med CX så på kvällen den 4:e eller 5:e passar.
 

JensE

Medlem
Verkar bli en hel del folk i HK i Påsk. Styra upp någon middag eller liknande?
Det är bara höra av er om ni vill hitta på något, jag är där 4-6 April och har absolut inget planerat mer än att förmodligen åka upp till Peaken.
Ankommer ca 14 den 4:e och åker hem ca 19 den 6:e med CX så på kvällen den 4:e eller 5:e passar.
haha ska du också med CX645 till Doha?
 
Vore kul att träffa alla en kortis på lämpligt vattenhål.

Ritz Carlton Ozone Bar?
Mandarin Oriental M Bar?
Sugar bar deck lounge?


mvh
Ulf
 
haha ska du också med CX645 till Doha?

Japp, det ska jag. Flyger dock ekonomi tyvärr.

Har du koll på CX Jens? Jag är bokad via orbitz i ekonomiklass.
Har fått CX numret och valde precis stolar och jag kunde välja premium economy på DOH-HKG och HKG-DOH benen.
SeatGuru Seat Map Cathay Pacific Airbus A330-300 (33G) Three Class

Kunde alltså välja 30A eller 30K både dit och hem, alla andra stolar utöver dessa två i PE var ej möjliga att välja.
Valde 30A båda vägarna, dvs DOH-HKG och HKG-DOH.

Vore kul att träffa alla en kortis på lämpligt vattenhål.

Ritz Carlton Ozone Bar?
Mandarin Oriental M Bar?
Sugar bar deck lounge?

Låter som en bra ide!
 
Last edited:

JensE

Medlem
Dom har tagit bort premium ekonomi på den rutten vad jag har läst. Har du tur kanske det blir ett sådant plan.

Då kan jag gästa in dig till The Wing den 6:e om du inte har Emerald.
Nota Bene+Kollega är på samma flight.
 
Toppen