Senaste nytt

Hotell i Göteborg 13-17 maj

Kollade just på Expedia och då fanns det ett rum på Apple, annars tipsar de om Pater Noster och Marstrand vilket känns väldigt... off.

Pater Noster var enklast att hitta men det verkar lite opraktiskt. Hade det varit en natt kunde det ha varit en kul grej men fyra nätter verkar lite väl jobbigt.

Jag behöver två hotellrum för gäster i Göteborg 13-17 maj och det verkar riktigt fullbokat (pga elfacksmässa). Någon som har tips? Bästa pris jag har hittat hittills är 2695 kr/natt.

Själv gjort några tappra försök 14-15, då jag också lärt mig att det självklart finns undantag vad gäller "Garanterat rum vid bokning senast xx timmar före ankomst"

Under Elfack, Bokmässan, Båtmässan då är det svårt på gränsen till omöjligt att hitta hotell i GOT. Jag bor på Gothia 14-17/5 pga mässan. Bokade detta för två år sedan.

Tack för alla tips! Det blev en natt i svit på Riverton följt av två nätter i campingstuga på Lisebergs camping i Kärralund. Sedan sista natten åter i svit. I genomsnitt blir det kanske som att bo fyra nätter på ett medelmåttigt hotellrum.

Har också blivit tvingad till campingstugealternativet två ggr då hela Gbg varit uppbokat. Helt ok att ta en stilla pilsner på verandan om vädret tillåter. Frukosten är dock ingen höjdare, framför allt om man delar matsalen med ett par skolklasser vilket inte är ovanligt på våren.

Toppen