Jag har bott på Aqua vid fyra tillfällen och min erfarenhet är att det är dyrt. Sen blir det bara dyrare.
Dyrt säger ju ingenting om du tyckte det var bra/värt pengarna?
Jag har bott på Aqua vid fyra tillfällen och min erfarenhet är att det är dyrt. Sen blir det bara dyrare.
Dyrt säger ju ingenting om du tyckte det var bra/värt pengarna?![]()
Menar du Chicago i allmänhet eller Aqua i synnerhet? För övrigt tror jag att vi passar det där med Aqua då det ligger en bit utanför våra budget för denna resa.Det jag menar är att jag sällan sett några bra kampanjer.
Menar du Chicago i allmänhet eller Aqua i synnerhet? För övrigt tror jag att vi passar det där med Aqua då det ligger en bit utanför våra budget för denna resa.
Låter bra. Accorrean gäller bara till i mitten på april, men det kommer ju nya Accorreor hela tiden så jag bokar något skapligt och avbokningsbart så länge och sedan får vi se vad som dyker uppJag menar Aqua! Det finns hotell där du kan göra bra deals.
Sofitel ligger bra till. Kolla om det är en bra deal på accorrean.
Sen finns det mängder med bra hotell med bra läge...![]()
Låter bra. Accorrean gäller bara till i mitten på april, men det kommer ju nya Accorreor hela tiden så jag bokar något skapligt och avbokningsbart så länge och sedan får vi se vad som dyker upp![]()
Jag med, vilka datum?Jag har bokat Blu Aqua i mars, verkar vara ett bra val.