Senaste nytt

Hotell för möhippa i Stockholm

GOTATH

Medlem
Sambo GOTATH ska anordna en möhippa inom kort och söker förslag på mysiga hotell i Stockholm med omnejd

Förutsättningar/önskemål:
- Centralt i Stockholm, Uppsala eller max 1h från Stockholm central
- Tre personer som alla ska kunna bo i ett rum/svit
- Gärna någon form av spa på hotellet
- Gärna bastu/jacuzzi/terrass/balkong på rummet
- Budgeten är generös :)

Har kollat runt lite men varit lite svårt att hitta bra rum som tre personer kan bo i.

Har forumet några tips?
 

Senator

Moderator
Jag har också Villa Anna högt på min lista men kolla vad som finns på Virtuso för Stockholm på just det datumet. Jag har fått Grand för 3.500kr med Junior Suite, frukost i Cardier Baren, spa, och $100 i F&B credit som används hos Dahlgren.
 

Rickard_O

Medlem
Sambo GOTATH ska anordna en möhippa inom kort och söker förslag på mysiga hotell i Stockholm med omnejd

Förutsättningar/önskemål:
- Centralt i Stockholm, Uppsala eller max 1h från Stockholm central
- Gärna bastu/jacuzzi/terrass/balkong på rummet
Best Western Fridhemsplan's Dag Hammarskjöld svit passar för detta.
Rummet har en egen stor terrass, ett stort bubbelbad man får plats 3 personer i och en egen bastu. (Som ett eget lite spaområde i rummet)

Dock bara en dubbelsäng, vet inte om någon av dom två sofforna i rummet går att bädda ut, men är väl bara boka ett till rum om det är så?
 

AtleFlyg

Medlem
Hotel Bank i Stockholm... Har en fin fin terass till rummet och dessutom bra barer inkl takbar. Inget spa dock. Men Stockholms bästa hotellfrukost.
 

Senator

Moderator
Hotel Bank i Stockholm... Har en fin fin terass till rummet och dessutom bra barer inkl takbar. Inget spa dock. Men Stockholms bästa hotellfrukost.
Håller med att Bank Hotel (inte Hotel Bank) är grymt och deras frukost är grym. Har bott där ett par nätter.

Takbaren är bra, kanske lite pretentiös för min smak men bra kvalitet på allt som serveras.
 

rvarttinen

Medlem
Det har tipsats om Grand Hotel och Bank redan, men kanske "Ett Hem" (Ett Hem)? De är med i SLH.

Ytterligare ett tips om aktivitet: boka en heldag, eller delar av den, på Sturebadet. Bättre SPA än Nordic på Grand, om du frågar mig .. dessutom har de trevlig servering och gym, förutom den stora poolen.
 
Toppen