Senaste nytt

Hooters air, vem har flugit?

BackSmack

Ny medlem
Tack vare YouTubes märkliga rekommendationer så fick jag upp detta som förslag:

Någon som hade ”nöjet” att resa med de? :D
Jag kan tillägga att trots jag varit i USA ett tjugotal gånger så har jag aldrig känt något behov av att besöka den restaurangkedjan.

aldrig känt något behov av att besöka den restaurangkedjan

Något OT men om man som jag uppskattar kycklingvingar finns betydligt bättre ställen än Hooters, en av mina favoriter är Home » Jake Melnick's Corner Tap | Chicago, IL i Chicago. Jag föredrar "naked wings" dvs utan panering, kan rekommendera Firecracker och Poncho´s, man har även ett stort utbud av intressanta och goda öl.

Hela den här grejen med servitriser i utmanande klädsel på ställen som Hooters, Twin Peaks, Tilted Kilt etc känns så märkligt och utdaterat. Ännu märkligare är kanske att de närmast är familjerestauranger.

Det handlade alltså inte om att de hade lättklädda flygvärdinnor, dessa hade vanliga uniformer
som så ut såhär, däremot försökte de få folk att tro att det var så.
Hooters Air Uniforms - Cliff Muskiet's Stewardess/Flight Attendant Uniform Collection
Med det var väl med en eller två i Hootersklädsel på flighterna (som sålde snacks eller vad de nu gjorde)

"modern" motsvarighet, influensers som marknadsför allt möjligt skräp inte så sällan
med hjälp av sitt utseende

Hooters.jpg

Något OT men om man som jag uppskattar kycklingvingar finns betydligt bättre ställen än Hooters, en av mina favoriter är Home » Jake Melnick's Corner Tap | Chicago, IL i Chicago. Jag föredrar "naked wings" dvs utan panering, kan rekommendera Firecracker och Poncho´s, man har även ett stort utbud av intressanta och goda öl.

Hela den här grejen med servitriser i utmanande klädsel på ställen som Hooters, Twin Peaks, Tilted Kilt etc känns så märkligt och utdaterat. Ännu märkligare är kanske att de närmast är familjerestauranger.
Jag har svårt att tro att någon kan göra bättre vingar än Hooters, men ska prova det stället nästa gång jag är i Chicago! :)

Hooters air vore drömmen att flyga då det är hela min familjs favoritrestaurang.

Mycket bättre är de faktiskt :)
Äter alltid där när jag är i Chicago och äter alltid wings när det finns på menyn.
Hooters är OK men knappast i toppen och inte nära Jake Melnicks

Jag har svårt att tro att någon kan göra bättre vingar än Hooters, men ska prova det stället nästa gång jag är i Chicago! :)

Hooters air vore drömmen att flyga då det är hela min familjs favoritrestaurang.

Toppen