Mina hobbys förändras över tid, men jag brukar gå in helhjärtat när jag hittat en hobby eller fritidssysselsättning.
I mina sena tonår var det mycket billjud som lockade. Tävlade lokalt och hade lite framgång.
Runt 20 var det hemmabio för hela slanten, så att säga. Importerade DVD-skivor från USA och hade en hygglig utrustning i min 1:a med kokvrå.
Efter något år in på 20 så hittade jag golf, som var förträffligt skoj att utöva!
När jag var 25 så hade jag blivit förälder så kommande år var det nästan enbart familjen som gällde då det inte var enkelt att få ihop en 4 timmars golfrunda med småbarn hemma. I samma veva så blev jag frälst i Saab, biltillverkaren alltså.
Kommande decennium var det väldigt Saab. Det gjorde ont i hjärtat när GM hade sabbat varumärket och konkursen var ett faktum. Enda trösten var att Volvo blev öppköpt av ett Kina-företag.
Ja och från 35 årsåldern och fram tills dags dato så är det skytte som är det stora intresset. Tidsmässigt inte så stort nu för tiden, 1-2 tillfällen i veckan.
Skjuter nationellt skytte i enhandsvapen men även gevär, fast det är under "utveckling". Bössorna finns här hemma men det ska finnas tid över för att kunna göra det seriöst också. Vi får se vad nästa årtionde har att erbjuda mig