Underhållande och trevligt skrivit.
Vælg TK-CIP loungen! Selv om man evt skal betale lidt for at komme ind er det en uforglemmelig, rig oplevelse! Go for it!Reser med en vän med Turkish ARN-IST och skall sedan vidare inrikes sex timmar senare IST-AYT och när jag söker i forumet och pratar med polare så får jag olika svar på om vi får hänga i loungen eller inte. En del säger ja då jag har EBG men en del säger nej då jag ska vidare inrikes. Vad säger ni?.
Är AYT Antalya? Och flygs flighten mellan Istanbul och Antalya med Turkish Airlines?Lånar denna tråd istället för att skapa en till. Hoppas det är okay då frågan gäller just CIP-loungen i Istanbul?
Reser med en vän med Turkish ARN-IST och skall sedan vidare inrikes sex timmar senare IST-AYT och när jag söker i forumet och pratar med polare så får jag olika svar på om vi får hänga i loungen eller inte. En del säger ja då jag har EBG men en del säger nej då jag ska vidare inrikes. Vad säger ni?
Flyger Economy. Jag har EBG och polaren inget kort alls.
Dr. Miles har ret (som sædvanligt). Men hjemover skal I prøve CIP-loungen - en anderledes, underholdende, exotisk, kæmpestor lounge med masser af tilbud.....a tillgång till Turkish Airlines CIP lounge på inrikesterminal.
Är AYT Antalya? Och flygs flighten mellan Istanbul och Antalya med Turkish Airlines?
Om svaret ja, blir det inrikesflyg och därför bör du och din vän ha tillgång till Turkish Airlines CIP lounge på inrikesterminal.
@Gullmarsplan: När du åker hem så finns i Antalya en egen ingång till loungen på markplan och även egen Security, så du behöver inte gå upp på plan 2. Dock ingen fika i loungen.