Senaste nytt

Hjälp! Passet går ut om 2 månader...

Thornado

Medlem
Statusuppdatering 5: På sydkoreansk mark! :D Lite lång kö bara men annars inga problem vid immigration på ICN. Tack för hjälpen alla! @Abbs @nissefalk @Vojago @Thornado @NTA @Canadien. Och ett extra stort tack till @SNIFF för bra vägledning. Ni är fantastiska. Blir nästan lite gråtfärdig.

Skönt att höra att du kom in i landet utan problem, och denna info kan vara bra för framtida frågor av liknande slag.
Jag känner dock att det börjar vara läge att boka in tid för att förnya mitt pass snart då det går ut i februari 2020, så är väl läge att förnya senast i juli för att slippa riskera denna typ av rysare.
 

Valley

Medlem
Vad jag fått reda på skall reglerna i grunden vara väldigt klara. Normalt skall inget land kunna neka dig inresa så länge passet är giltigt till utresedagen. Och det skulle tydligen stå i någon fin konvention.
 

CoooC

Medlem
Vad jag fått reda på skall reglerna i grunden vara väldigt klara. Normalt skall inget land kunna neka dig inresa så länge passet är giltigt till utresedagen. Och det skulle tydligen stå i någon fin konvention.

Syftar du på ”vanligt” eller provisoriskt pass? eller bägge? :)
 

Vojago

Medlem
Det har varit spännande att följa din resa. Skönt att det gick bra! Berätta gärna vad du tyckte om Loungerna på PVG, några nya ankor på FTC? etc ;)
 
Toppen