Senaste nytt

Hjälp mig till CES 2022

Jag skulle aldrig ha detta som anledning för att inte resa. Men däremot skulle jag kolla lite kvällen innan hur det ser ut och ha några alternativ med dig i väskan på morgonen. Det har jag löst redan på ARN. Är ni sena på grund av väder, ja då är ni sena redan från ARN för man vill inte ha en A330/A350 flygandes på tom mage.
Så får det bli, jag räknar med full uppbackning från BC om det går åt skogen :cool:

Det behöver du inte oroa dig för! Har haft backning varje resa och några här kan ju intyga hur mina resor sett ut tidigare CES år.
Är nyfiken hur din värsta försening såg ut? :cool::cool::cool: Jag måste ha lite psykologisk förberedelse innan jag åker :D:D:D

Så får det bli, jag räknar med full uppbackning från BC om det går åt skogen :cool:
BC - bästa resekonsulent i världen :D
(Lite off-topic, tycker också att frasen "gå åt skogen" låter lite roligt då jag är orienterare :p typ går åt skogen när man går åt skogen :D)

Det behöver du inte oroa dig för! Har haft backning varje resa och några här kan ju intyga hur mina resor sett ut tidigare CES år.

Jag får göra mitt bästa från Malaysia om vi kommer iväg. Verkar om möjligt rörigare jämfört med "Thaliand Sandbox" :eek:

Vad ger denna resa tro...
Bokningsklass B, B, B och M, M, M? :)
EBG (25% boost) + 4x kampanj.
fd056d784d707e1a7b5205213972067c.jpg

Toppen