Brandten
Medlem
Slängde mig som vanligt på telefonen sista kvällen innan Amex-vouchern gick ut vilket resulterade i det enda bokningsbara resmålet för oss (2 vuxna + 1 barn (11 år)): Los Angeles med Lufthansa dit och LOT hem (allt i ekonomiklass).
Söker nu tips på allt möjligt så försöker vi pussla ihop något sedan.
Dottern vill på shopping frugan vill se historia och Farmers Market och jag kan tänka mig att bara ligga i Runway View Room på Hilton på LAX hela veckan .
- Det enda som är spikat och bokat är flyget och vi landar 27/10 kl1615 lokal tid.
Rimligt med 3h från gate till taxi? Kan tänka mig att det bara blir middag på hotellet så börjar vi utforska dagen efter, dvs den 28/10.
- Flyger hemåt 1/11 kl1715.
Vad bör man räkna med i tid på LAX nu om dagen? Var många år sedan jag var där och då själv innan ett flyg till ORD.
- Lounger (är EBG och Lufthansa Senator).
1) Lounge på Arlanda?
2) Har 2h i MUC på vägen men flyger A380 och boarding brukar börja tidigt så räknar inte med så mycket loungetid här egentligen.
3) Lounge på LAX?
4) Har 4h i Warsawa på vägen hem.
Tacksam för allt ni kan bidraga med.
Söker nu tips på allt möjligt så försöker vi pussla ihop något sedan.
Dottern vill på shopping frugan vill se historia och Farmers Market och jag kan tänka mig att bara ligga i Runway View Room på Hilton på LAX hela veckan .
- Det enda som är spikat och bokat är flyget och vi landar 27/10 kl1615 lokal tid.
Rimligt med 3h från gate till taxi? Kan tänka mig att det bara blir middag på hotellet så börjar vi utforska dagen efter, dvs den 28/10.
- Flyger hemåt 1/11 kl1715.
Vad bör man räkna med i tid på LAX nu om dagen? Var många år sedan jag var där och då själv innan ett flyg till ORD.
- Lounger (är EBG och Lufthansa Senator).
1) Lounge på Arlanda?
2) Har 2h i MUC på vägen men flyger A380 och boarding brukar börja tidigt så räknar inte med så mycket loungetid här egentligen.
3) Lounge på LAX?
4) Har 4h i Warsawa på vägen hem.
Tacksam för allt ni kan bidraga med.