Senaste nytt

Hjälp mig behålla Eurobonus Guld!

kblaur

Medlem
jeg ville booke den her tur og du vil have dit guldkort på en weekend...

Capture.JPG
 

Johanna

Medlem
Jag hade satsat på Amex och chansat. Får hon inte poängen i tid kan hon ju bara avboka kortet. Vad har ni att förlora? Förstår att du hellre vill resa upp pengarna än köpa kort men vad får du för resa som ger 20 000 p för 4 000 kr?
 

Anfield

Medlem
Tja, om du är ute efter att bränna pengar, så är det väl bara att boka ett par resor till SFO eller HKG så löser det sig väl. Men som sagt, AmEx är bra valuta för pengarna, framförallt när du flyger så lite att du inte ens är halvvägs för egen maskin.



Öh, nej? Du har missförstått. Du får 20k baspoäng bara för att signa upp för AmEx elite. 150k är för att få en 2-4-1voucher.


Helt rätt !!! När jag började med detta resande tyckte jag att det helt klart var värt 4000 för att snabbare nå upp till EBG och ett billigt sätt att få 20000 bas poäng !
 

Unicornone

Medlem
Har man sedan tur som jag hade (som omväxling) så vet inte höger o vänster hand vad de gör på Amex så jag fick 3x20k... Diamond ett år till blev utgången av det. Kommer nog aldrig att byta ut mitt Amex, såna missöden skapar väldigt trogna kunder :=)
Tog en MR till IAD i GO för att komma få de sista poängen jag behövde där både ut och inkommande flight blev fetsena så det bidde 2x600€ till husse och hela påskresan blev gratis.
 

jerixon

Medlem
Jag hittar inga deals från Stockholm till Houston i augusti längre. Var också sugen på att skaffa mig ett litet guldkort och komma bort en sväng!
 

jerixon

Medlem
LOT har ju en del deals nu med Businessclass till NYC och Peking bland annat där man fram till September får 200% poäng till Eurobonus. Där kan det ju vara värt att leta lite också :)
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag fick (helt ny hos AmEx) poäng på kontot efter två dagar, på dag 4 mejl om att ansökan behandlades, några dagar senare brev från UC om kreditupplysning och till sist besked om att jag var godkänd i princip samtidigt som kortet kom! :rolleyes:

Min sambo ansökte i måndags och igår kväll hade hon 20k baspoäng på kontot och lyckas alltså förnya EBG. Mycket goda nyheter!

Själv ska jag nog försöka flyga ihop poängen om jag hittar nåt kul. Nån som fått mail om vad det är för Now or Never-kampanj ikväll?
 
Toppen