Hittade nu Brussels för 165€ för båda Berlin till Stockholm fakir-tidigt men kanske värt det...
M MWi Medlem 3 Januari 2017 #11 Hittade nu Brussels för 165€ för båda Berlin till Stockholm fakir-tidigt men kanske värt det...
igelkotten Medlem 4 Januari 2017 #12 Har aldrig bokat en tidig avgång pga pris och inte ångrat mig grovt samma morgon..
M MWi Medlem 4 Januari 2017 #13 igelkotten skrev: Har aldrig bokat en tidig avgång pga pris och inte ångrat mig grovt samma morgon.. Klicka för att utvidga... Hehe, sant särskilt dagen efter ett bröllop... nåväl min morgonpigga fru får avgöra i morgon
igelkotten skrev: Har aldrig bokat en tidig avgång pga pris och inte ångrat mig grovt samma morgon.. Klicka för att utvidga... Hehe, sant särskilt dagen efter ett bröllop... nåväl min morgonpigga fru får avgöra i morgon
jerixon Medlem 4 Januari 2017 #14 När det är så pass korta flyg så kör jag alltid det som passar bäst i tid och är billigast. Kan stå ut under 2h i på de flesta flygbolag
När det är så pass korta flyg så kör jag alltid det som passar bäst i tid och är billigast. Kan stå ut under 2h i på de flesta flygbolag
jsn Medlem 4 Januari 2017 #15 MWi skrev: Hehe, sant särskilt dagen efter ett bröllop... nåväl min morgonpigga fru får avgöra i morgon Klicka för att utvidga... Största risken ni tar är väl att behöva gå tidigt från festen för att hinna med flyget...?
MWi skrev: Hehe, sant särskilt dagen efter ett bröllop... nåväl min morgonpigga fru får avgöra i morgon Klicka för att utvidga... Största risken ni tar är väl att behöva gå tidigt från festen för att hinna med flyget...?
M MWi Medlem 4 Januari 2017 #16 Fru MWi sa: "Vi får väl köra en all-nighter" vi kommer bo relativt nära Tegel. Blev Brussels för 180€ för båda för hemresan (avgång 06:55) tack @palmen @Dr. Miles @Morgan @Andy för bra input!
Fru MWi sa: "Vi får väl köra en all-nighter" vi kommer bo relativt nära Tegel. Blev Brussels för 180€ för båda för hemresan (avgång 06:55) tack @palmen @Dr. Miles @Morgan @Andy för bra input!