D
Deleted member 53670
Guest
Hej alla,
Har en befintlig resa till Tokyo nästa jul i F och Business fram och tillbaka (med nuvarande 3 legs dit och 3 legs hem). Men iom att jag redan har en resa bokad till Japan i sommar vet jag inte ifall jag vill åka tillbaka till samma ställe över jul/nyår, så tänkte kolla ifall någon annan har något tips de kan hitta.
Krav och Önskemål:
- Direktflyg från Tokyo, samt från slutdestination till Tokyo (Iom max 8 legs per bonusresa).
- Landar i Tokyo den 19/12 kl 20.45, så flyg mellan 21.45 den 19/12 till 20.45 den 20/12
- På hemresan är lyfter flyget från HND den 4/1-2024 kl 10.20 --> Så behöver landa i Tokyo tidigast 3/1 kl 10.20.
- Helst inom Central & Far east Asia eller Mainland Southeast Asia. Om ni inte kommer på / hittar något, så funkar även Maritime Southeast Asia.
Tabellform:
PS. Hoppas denna typen av tråd funkar, annars säg till så flyttar jag/raderar ni!
- Jag tittade igenom alla ANA's destinationer från Tokyo (Håller på), men endast hittat Shanghai, Qingdao hittills.
Har en befintlig resa till Tokyo nästa jul i F och Business fram och tillbaka (med nuvarande 3 legs dit och 3 legs hem). Men iom att jag redan har en resa bokad till Japan i sommar vet jag inte ifall jag vill åka tillbaka till samma ställe över jul/nyår, så tänkte kolla ifall någon annan har något tips de kan hitta.
Krav och Önskemål:
- Direktflyg från Tokyo, samt från slutdestination till Tokyo (Iom max 8 legs per bonusresa).
- Landar i Tokyo den 19/12 kl 20.45, så flyg mellan 21.45 den 19/12 till 20.45 den 20/12
- På hemresan är lyfter flyget från HND den 4/1-2024 kl 10.20 --> Så behöver landa i Tokyo tidigast 3/1 kl 10.20.
- Helst inom Central & Far east Asia eller Mainland Southeast Asia. Om ni inte kommer på / hittar något, så funkar även Maritime Southeast Asia.
Tabellform:
- Varifrån vill du börja din resa? Tokyo
- Var är din destination? Valfritt inom Central & Far east Asia eller Mainland Southeast Asia. Maritime Southeast Asia funkar i andrahand. Även inom Japan funkar. Är dock ingen skidåkare, så Hokkaido kanske inte så aktuellt!
- När vill/behöver du resa ut? Map. MCT utifrån att jag landar på HND den 19/12 kl 20.45.
- När vill/behöver du komma hem? Map. MCT utifrån att jag lyfter från Tokyo den 4/1 (2024) kl 10.20.
- Hur länge vill du vara borta? N/A
- Hur många personer som skall resa? 1
- I vilken kabinklass? I Business class / First. Worst case funkar ekonomi.
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
- Vad är din budget? (per person) Har tillräckligt för alla zoner jag nämnt ovan.
- Vad är det viktigaste för dig? Flexibel!
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? N/A
PS. Hoppas denna typen av tråd funkar, annars säg till så flyttar jag/raderar ni!
- Jag tittade igenom alla ANA's destinationer från Tokyo (Håller på), men endast hittat Shanghai, Qingdao hittills.
Last edited by a moderator: