Hej!
Skrev här för några veckor sedan men fick lite feedback på att strukturera efter avtalad mall här på forumet. Sagt och gjort:
Förväntar mig att många rekommenderar CPH-SIN-DPS med SQ - men hur får man seats där? Finns det något sätt att lista ut availability?
Tar tacksam emot alla tips om routing - till och med om någon har erfarenheten av pappa-ledighet i Asien och övertalar mig om ett annat resmål än Thailand och Bali.
Skrev här för några veckor sedan men fick lite feedback på att strukturera efter avtalad mall här på forumet. Sagt och gjort:
- Varifrån vill du börja din resa? OSL/CPH/ARN
- Var är din destination? DPS
- När vill/behöver du resa ut? 26 september -10 Oktober 2018
- När vill/behöver du komma hem? 15-30 Oktober 2018
- Hur länge vill du vara borta? 18-30 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2 adults + infant on lap
- I vilken kabinklass F/C
- Med vilka flygbolag vill du flyga EVA, SQ, LH, TG (enbart F), LX, BR, TK
- Vad är din budget? 200.000 pts - Innehar CT 2-4-1 med SA.
- Vad är det viktigaste för dig Long Haul måste vara i F eller C. Helst så kort resetid som möjligt med tanke på infant.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan tänka mig lång stopover i Singapore.
Förväntar mig att många rekommenderar CPH-SIN-DPS med SQ - men hur får man seats där? Finns det något sätt att lista ut availability?
Tar tacksam emot alla tips om routing - till och med om någon har erfarenheten av pappa-ledighet i Asien och övertalar mig om ett annat resmål än Thailand och Bali.