Adam.Å
Medlem
Se punkt 5 i Agehall's tio budord för resenären | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor . Det är i högsta grad tillämpligt här.
Kanon, mycket bra budord, precis vad jag behövde!
Se punkt 5 i Agehall's tio budord för resenären | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor . Det är i högsta grad tillämpligt här.
I det läget ringer man bolaget och försöker boka. Ofta kan man via telefon göra mycket mer än vad man kan på hemsidan.Ibland funkar inte flygbolagens hemsidor så bra.
Nu har jag bokat samtliga flyg inkl. flyget mellan Maui och Kaui för totalt 2 514 USD/ 2 pers. Tog ett nattflyg hem så vi slipper en hotellnatt i Los Angeles.
Bokade direkt på Hawaiian Airlines och de hade samma priser som på ITA Matrix. Jag köpte till extra comfort, Kauai - Los Angeles men det kostade bara 80 USD per person så det kan nog vara värt det på en nattflygning.
Nu ska jag bara boka hyrbil på Hawaii, någon som har något tips var man kan leta. Har kollat expedia men kanske finns någon bättre sida?
En fråga: bokade ni ARN-LAX på bonuspoäng? Är det skälet att ni köper till dessa separat?
Jag undrar då jag själv åker till Hawaii över nyår och vi valde åka från Dublin med American. Tittade själv på bonusplatser till USAs Västkust, men det blev så dyrt med bara flighterna till Hawaii.
Extra comfort på Hawaiian är helt klart värt den extra pengen så det gjorde du helt rätt i.Nu har jag bokat samtliga flyg inkl. flyget mellan Maui och Kaui för totalt 2 514 USD/ 2 pers. Tog ett nattflyg hem så vi slipper en hotellnatt i Los Angeles.
Bokade direkt på Hawaiian Airlines och de hade samma priser som på ITA Matrix. Jag köpte till extra comfort, Kauai - Los Angeles men det kostade bara 80 USD per person så det kan nog vara värt det på en nattflygning.
Nu ska jag bara boka hyrbil på Hawaii, någon som har något tips var man kan leta. Har kollat expedia men kanske finns någon bättre sida?