Senaste nytt

Hjälp med Eurobonus award resa till Bali juni 2023

Furis

Ny medlem
Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig finna en reserutt för resan nedan; har tyvärr inte hållit mig uppdaterad med möjligheterna att boka euronobunusresa och ändringar i samband med covid måste boka innan sista dec pga poäng som går ut samt voucher

Varifrån vill du börja din resa? Arn
Var är din destination? Dps bali
När vill/behöver du resa ut? Mellan 1-10 juni 23
När vill/behöver du komma hem? mellan 21-30 av juni 23
Hur länge vill du vara borta? Se ovan men minst 2 veckor Max 3 veckor
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance (EuroBonus-poäng)
Vad är din budget? (per person) Har totalt 400000 EuroBonus-poäng plus en 2-4-1 voucher
Vad är det viktigaste för dig? Business och att, om möjligt, inte behöva ha alltför långa mellanlandningar
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Ja men Max 1 natt men helst inte
 

Furis

Ny medlem
Ja det skulle funka men hittade inte den så man kunde köra på EuroBonus och när jag ringde SAS frågade så hittade dom inga kan det stämma?
 

LarsCph

Medlem
Det är nog riktigt. Jag hittar inget heller. Kanske de inte har öppnat för awards. Även om jag söker på Turkish Airlines website blir det typ 85k SEK return för två vuxna i Juni. Jag tänkte bara på Turkish eftersom jag och familj (2 vuxna + 1 barn 11 år) ska iväg nu till höstlovet - det er revenue tickets, men det var ganska mycket billigare än vad man kan köpa i Juni 2023 ser jag nu. Finns inget häller t.ex. till Manila var jag köpte retur from Köpenhamn till Manila via Istanbul i business för min fru och dotter (8 år) för 330.000 EB point + 1520 DKK (utan voucher). Lycka till med att hitta något.
 

MLG55

Medlem
Turkish släppte nästan alltid 4 platser varje dag under 2021 och 2022 till DPS, SIN, BKK m.m. Har tittat nästan varje dag under 2023 och ingenting finns med Turkish dit. Antagligen får de väl inte så mycket från SAS längre för bonusbiljetterna eller nåt.
Största chansen och rutt just nu är BKK-DPS med Thai eller TPE-DPS med EVA AIR
 

MLG55

Medlem
Har åkt till DPS med Thai och har inget att klaga på......Eva har jag aldrig åkt med ännu, men verkar vara ett uppskattat bolag bland medlemmarna här.
 

Jonas C

Medlem
Turkish har dragit in alla awards till Bali på obestämd framtid. Störst chans är att hitta med EVA Air via Taipei eller Turkish till Jakarta.
 

Furis

Ny medlem
Vilken site är bäst för att hitta flighterna för bonus är det United eller? Brukar man kunna boka redan nu? Eller är det 180 dagar innan?
 

MartinH

Medlem
Det verkar som att THAI släpper platser 180 dagar innan. Kolla i början av december, boka ARN-BKK online när det dyker upp, ring sen in direkt och lägg på BKK-DPS. Sen ringer du in 2 veckor senare och lägger på returen.
 
Toppen