toer00
Medlem
Österut är väl PVG och PEK "lättast" att hitta till, NRT aningen svårare
Bali med TG First??
Österut är väl PVG och PEK "lättast" att hitta till, NRT aningen svårare
Och så var det detta med förkortningar, WAV är en liten flygplats i norra Australien, Kalkgurung Airport. Utgår ju dock ifrån att det är Warszawa du syftar på. YCC är inte heller Calgary (förkortas YYC) utan Cornwall Regional Airport som ligger i OntarioTiden går fort.. och om det är att hänga på låset som gäller, så är bra ha gjort lite research innan. Mina poäng går ut 2018 så det gäller att passa på...
Bl.a verkar det som om LO WAV-LAX samt AC LHR-YCC (Calgary) släpper relativt regelbundet awards inom deras resp. publiceringsintervall...
Vad har de för intervall?LO WAV-LAX samt AC LHR-YCC (Calgary) släpper relativt regelbundet awards inom deras resp. publiceringsintervall...
Och så var det detta med förkortningar, WAV är en liten flygplats i norra Australien, Kalkgurung Airport. Utgår ju dock ifrån att det är Warszawa du syftar på. YCC är inte heller Calgary (förkortas YYC) utan Cornwall Regional Airport som ligger i Ontario
I första posten var det USAs västkust du var ute efter, har det ändrats till vart som helst i världen nu?
Ja, och då var det ju det här, om du är osäker eller tror att dina fingrar är för feta, gör alla en tjänst och skriv det du menar.I bland blir det fel Fat Finger Error, jag erkänner jag är inte någon pedant..så ibland blir det fel, slinter på tangenterna, speciellt på Iphone...
Har för mig att du tidigare haft problem med feta fingrar. Kanske dags att läsa igenom dina inlägg innan du postar så vi andra slipper gissa vad du egentligen menar?I bland blir det fel Fat Finger Error, jag erkänner jag är inte någon pedant..så ibland blir det fel, slinter på tangenterna, speciellt på Iphone...