Hej!
Har sökt mig blodig men måste inse att jag inte har dom färdigheter som kanske vissa har på detta forum. Min fru fyller 50 år i oktober och vi vill dra iväg på en resa med hjälp av våra poäng. Vi har ganska nyligen varit på Mauritius tack vare våra poäng så undviker gärna öarna kring Afrikas östkust. Annars är vi öppna för något spännande men huvudsaken det är utanför Europa och USA och Indien har vi önskan om.
Jag har hittat ett antal hemresor från EZE och BOG som skulle vara intressanta men hittar ingen utresa hur jag än gör. Sydostasien eller Seoul/Tokyo är intressant men där ekar det tomt.
All hjälp mottages tacksamt
Har sökt mig blodig men måste inse att jag inte har dom färdigheter som kanske vissa har på detta forum. Min fru fyller 50 år i oktober och vi vill dra iväg på en resa med hjälp av våra poäng. Vi har ganska nyligen varit på Mauritius tack vare våra poäng så undviker gärna öarna kring Afrikas östkust. Annars är vi öppna för något spännande men huvudsaken det är utanför Europa och USA och Indien har vi önskan om.
Jag har hittat ett antal hemresor från EZE och BOG som skulle vara intressanta men hittar ingen utresa hur jag än gör. Sydostasien eller Seoul/Tokyo är intressant men där ekar det tomt.
All hjälp mottages tacksamt
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
- Var är din destination? Se ovan
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? T/R
- När vill/behöver du resa ut? 12-15 oktober
- När vill/behöver du komma hem? 20-25 oktober
- Hur länge vill du vara borta? 7-10 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass?
- Biz men Eko i nödfall
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Skyteam
- Vad är din budget? (per person) 110 000 poäng (har 2-4-1)
- Vad är det viktigaste för dig? Varmt väder, god mat, upplevelse
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej