Senaste nytt

Hjälp, flytta fram hemresa DPS -> ARN med Singapore (D)

plåtburk

Medlem
Tjenare,

Sitter och försöker leta fram någon möjlighet att flytta fram min hemresa från Denpasar Bali till Stockholm den 6 April (nästa vecka). Dessvärre är deras kundtjänst totalt hopplösa så jag testar här och ser om någon vänlig själ har några tips.

Finns det någon kreativ möjlighet för mig att boka om min D fare till senare i April eller möjligtvis Maj? Har tyvärr själv väldigt dålig koll på vilka regler som gäller för att byta med D och/eller uppgradera till annan fare.
 

Hachans

Medlem
Tjenare,

Sitter och försöker leta fram någon möjlighet att flytta fram min hemresa från Denpasar Bali till Stockholm den 6 April (nästa vecka). Dessvärre är deras kundtjänst totalt hopplösa så jag testar här och ser om någon vänlig själ har några tips.

Finns det någon kreativ möjlighet för mig att boka om min D fare till senare i April eller möjligtvis Maj? Har tyvärr själv väldigt dålig koll på vilka regler som gäller för att byta med D och/eller uppgradera till annan fare.

Vad säger deras kundtjänst?

Enligt deras webbsida går inte biljetten att uppgradera men den är ändringsbar mot avgift (och fare difference såklart).

https://www.singaporeair.com/en_UK/us/flying-withus/fare-types/
 

Jim_

Medlem
Använd deras chatt funktion. Jag har fått ändrat hemresan 4 ggr under december/januari månad.
Beroende på tillgång av platser så få man betala mellanskillnaden.
 

plåtburk

Medlem
Använd deras chatt funktion. Jag har fått ändrat hemresan 4 ggr under december/januari månad.
Beroende på tillgång av platser så få man betala mellanskillnaden.
Tack, försökte tidigare men det gick inte. Ska försöka igen, lite lättare med chatten där man kan slänga in lite egna förslag istället för att försöka med kundtjänsten via tele. Förvånad över hur dålig den var, eller snarare förvånad över hur dålig deras engelska var.

I värsta fall bokar jag fram returen till Juli och så får jag hålla ögonen öppna och boka om igen.
 
Toppen