Senaste nytt

Hjälp en nybörjare välja bonusprogram

palmen

Moderator
Vi måste missförstå varandra. Jag trodde vi pratade om just produkten "Eurocard Platinum" och inte om MasterCard i största allmänhet. Du skrev:

Det tolkade jag som att det gick att få just "Eurocard Platinum" billigare än 1500 SEK per år just nu.


Hittade en del länkar men hittade inget på Cool Companys sida. En sökning där på "Eurocard" gav inga träffar. Någon som vet mer?
Det var just Eurocard Platinum jag syftade på, tänkte att det kunde kosta olika beroende på hur man får det.
Det är/var ju gratis via cool company i alla fall, kanske alltid är 1500 SEK per år efter det.

Hittar dock inte fungerande länkar längre för eurocard platinum genom cool company
 

Delayed

Medlem
Det var just Eurocard Platinum jag syftade på, tänkte att det kunde kosta olika beroende på hur man får det. Det är/var ju gratis via cool company i alla fall, kanske alltid är 1500 SEK per år efter det.
Då är jag med. Ja såvitt jag vet är normala årsavgiften 1500 SEK. Jag vet att det har funnits olika former av rabatterade kampanjer men jag känner inte till någon just nu. Finns det så uppskattas info om det.
 
Toppen