Senaste nytt

[Hjälp] Behöver 27000 Eurobonuspoäng i Juni

Jag blir inte klok på det här…

Vi startade en pointshare nu, och har lagt en beställning på de saknade 6200 baspoängen i shopen. De stod tydligt du behöver 6200 för att behållla guld som medlemsnivå köp ytterligare 6200 basp här, så det var bara att göra och ladda med 62k extrap och bekräfta, fick ett Mail så nu håller vi fingers crossed att det funkar.

Skulle synas på kontot inom 24h, återkommer såklart!
Låter som du är hemma då med detta inom kort.

Låter som du är hemma då med detta inom kort.

En ska nog inte ropa hej…. Loggar in för att kolla läget, ”ditt konto uppfyller inte villkoren för att köpa eller överförs poäng ännu. För att kunna köpa överföra och ta emot poäng måste du ha varit medlem i minst ett år och ha minst en registrerad aktivitet på ditt konto samt minst 1000poäng tillgängliga”

Låter ju helskumt. Varit EB medlem sedan kanske 2005? Finns drygt 130k poäng i pointsharekontot ? Varav vi har väl ca hälften var.

Har som sagt även fått Mailbekräftelse på att det är just drygt 6K Baspoäng jag köpt
Summan extrapoäng på kontot minskade i samma stund medvetet summa

En ska nog inte ropa hej…. Loggar in för att kolla läget, ”ditt konto uppfyller inte villkoren för att köpa eller överförs poäng ännu. För att kunna köpa överföra och ta emot poäng måste du ha varit medlem i minst ett år och ha minst en registrerad aktivitet på ditt konto samt minst 1000poäng tillgängliga”

Låter ju helskumt. Varit EB medlem sedan kanske 2005? Finns drygt 130k poäng i pointsharekontot ? Varav vi har väl ca hälften var.

Har som sagt även fått Mailbekräftelse på att det är just drygt 6K Baspoäng jag köpt
Summan extrapoäng på kontot minskade i samma stund medvetet summa
Vänta till i morgon eller på måndag, sedan hör du av dig till SAS om det inte rättat till sig!

Sådär, poängen har trillat in och det ser ut som att det är klart nu. EBG nivå uppnådd även för den här kvalificieringsperioden.

Vill bara säga ett STORT tack till alla som bidragit i den här tråden, jag hade inte kommit på det här eller lyckats genomföra det utan er.
TACK! Det kan te sig märkligt att man är så mån om att att behålla EBG status men ändå kan så lite som jag gör.
Jag har i mitt under några år flugit precis på gränsen för att knuffas upp på EBG, behäll statusen under pandemin. Det här året har det varit sämre med resor och nu tänker jag att det ändå är värt att behålla för att kvala in EBG lifetime. Knas för många, men inte för mig. Det är inte främst det att jag är ett stort fan av SK, utan det är nog mer att vara *Gold som är grejen.

Ses i skyarna (om nu inte SAS går konk...)

Toppen