Senaste nytt

Hjälp att hitta rutt

J

Joakim Reinius

Guest
I oktober ska jag flyga till Kota Kinabalu tur och retur från antingen Arlanda eller Köpenhamn.
Det billigaste verkar bli med Singapore Airlines (som jag inte flugit innan). Jag vill helst prova på så många plan som möjligt av A380, A350 och B777. Min tanke var utresa via Arlanda och hemresa till Köpenhamn (alt Arlanda).

Utresa verkar bli bäst A350 från Arlanda via Moskva (tror jag).

Jag funderar på om det går att hitta någon rutt där jag får prova alla tre planen (jag hittar bara lösningar med två). Jag har tittat på Momondo, Kayak, Google flights och ITA. Jag är nybörjare kan jag säga så inte lätt att hitta runt, därav ämnesrubriken.

Någon som har något förslag?

Business, 6-16 oktober någonstans avfärd, hemfärd 26 eller 27:, Singapore Airlines.
Svårt att svara på börjar och slutar. Arlanda, Södra Sverige eller Köpenhamn som avfärd, helst Köpenhamn som tillbakadestination (går även bra med de andra, men HELST). Jag reser ensam. Budget mellan 18.000 - 23.000 typ...

Det borde räcka kanske?

Hej Joakim!

Har inte tid att kika på det själv för tillfället, men använd (kopiera och fyll i) mallen i tråden som 'danielhog' postade här ovan. Så blir det mycket överskådligare, och chansen att du får hjälp blir betydligt större.
Lycka till.

Etihad! Gå in på etihad.com och laborera med olika datum. Där ser du också vilka plan det blir. Och för tillfället är det bra priser.

Varifrån vill du börja din resa? Arlanda, södra Sverige eller Köpenhamn
Var är din destination? Kota Kinabalu
När vill/behöver du resa ut? 6-12 oktober
När vill/behöver du komma hem? Lämna 26 eller 27 oktober
Hur länge vill du vara borta? Se ovan, flexibel
Hur många personer som skall resa? 1 person vuxen
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Singapore Airlines
Vad är din budget? 18.000-22.000
Vad är det viktigaste för dig? Att kunna flyga med så många sorter som möjligt, helst A380, A350 och B777 (har hittat 2 stycken, men inte alla tre)
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Behövs inte

Last edited:
Toppen