Blev LiveAqua som verkar få bra omdömen, till ett kanon pris under black friday![]()
Finns det ett nummer till Tallin? Hittar bara vanliga SAS kundtjänst via appen.Du ringer sas i Tallinn för att boka med voucher. Ring och se vad de hittar, eventuellt kan du ange vilka flighter du vill ha.
Wow tack snälla, men jag har redan bokat en separat resa från CUN till HAV då jag gav upp på mina business ambitioner.Hittar följande med Turkish och Copa Airlines. Turkish skall trafiker sträckan med sin 787-9 vilken jag inte testat än men kabinen ser riktigt trevlig ut, speciellt om ni åker två, Sätena E och F på udda nummer.
reviews/turkish-airlines-787-9-business/
Utresa:
GOT-IST (Ekonomi) 14/1 - TK1800
IST-PTY (Business) 15/1 - TK800 (1 stopp)
PTY-CUN (Business) 15/1 - CM270
Med 18 timmars stopp i Havanna (om du inte bokar CUN-HAV separat):
CUN-PTY-HAV (Business) 29/1 - CM354/CM246
Hemresa:
HAV-IST (Business) 30/1 - TK183
IST-GOT (Ekonomi) 31/1 - TK1799
Bara ringa in!
Finns det ett nummer till Tallin? Hittar bara vanliga SAS kundtjänst via appen.
Testa att sök med Uniteds hemsida istället, där behöver du inte betala för att göra sökningar på awards.Finns det ett nummer till Tallin? Hittar bara vanliga SAS kundtjänst via appen.
Wow tack snälla, men jag har redan bokat en separat resa från CUN till HAV då jag gav upp på mina business ambitioner.
Finns det något den 18 eller 19e Jan till CUN, och sen hem 31 eller 1a från CUN i business.
Jag försökte hitta via awardfares men det går inte söka om man inte är betalande medlem ( eller så gör jag något fel)
PS
Kan tänka mig stopp i USA ifall det underlättar, fick mitt EsTA approved i dagarna.
Man måste ha ett betalkonto för att söka eller?Jag kan varmt rekommendera Awardfares.com om du vill kolla tillgänglighet hos Eurobonus och söka på bonusresor.
Det korta svaret: Ja.Man måste ha ett betalkonto för att söka eller?
Ok så om man lägger dessa 50kr kan man avsluta det efter 1 månad eller löper det på ett tag?Det korta svaret: Ja.
Sökningarna blir väldigt mycket bättre med ett betalabonnemang, jag har precis avslutat mitt Gold (50 kr/mån) och sökningarna nu blir ju inte så roliga. Jag kan se att det finns plaster, men jag ser inte om dom är bokningsbara för Eurobonus. Det går bara att göra ett visst antal sökningar/dygn etc.
Rekommenderar att du lägger 50 kr och få en helt annat resultat.
Finns massa info i den dedikerade tråden om detta.Ok så om man lägger dessa 50kr kan man avsluta det efter 1 månad eller löper det på ett tag?
Kan man se som guld ifall dom är bokingsbara för eurobonus?