Senaste nytt

Hjälp att hitta bonusresa USA-Skandinavien

ptotheg

Medlem
Hej,

Har en resa till LAX 9/12 som mest troligt behöver flyttas pga. sonen har (troligen) åkt på magsjuka. Hittar CPH-LAX och CPH-ORD i Biz närtid men typ inget med SAS hem, annat än en go-biljett från MIA 14/10.

Måste nu ev göra detektivarbete och avboka/flytta massor av saker och önskar hitta något hem från USA med StarAlliance typ (16, 17, 18) - innan 08:30 imorgon

Har någon tid att stötta så evigt tacksam.
 

ptotheg

Medlem
Följdfråga:

(Detta är en 2-4-1 bokning)

Kan jag ringa in och ändra till CPH-ORD-ORD-CPH 11/12 till 23/12 (resa ut) och sedan justera min hemresa givet att det dyker upp tillgänglighet? Redan när den påbörjats? Jag tänker nej?
 

FilipJ

Medlem
Följdfråga:

(Detta är en 2-4-1 bokning)

Kan jag ringa in och ändra till CPH-ORD-ORD-CPH 11/12 till 23/12 (resa ut) och sedan justera min hemresa givet att det dyker upp tillgänglighet? Redan när den påbörjats? Jag tänker nej?
Att ändra i en redan påbörjad bokning går inte, så länge inget av flygen på bokningen ändras/ställs in av flygbolagen.
 

ptotheg

Medlem
Tallin har öppet from. 09:00 och 24h innan är 09:15 så det lutar starkt åt att detta blir avboka, voucher brinner och sedan försöka boka på ny voucher..
 
Toppen