Senaste nytt

HJÄLP: MR gone wrong - hur löser jag det här?

Brandten

Medlem
Nu kom jag precis ombord. Försenat inkommande och försenad boarding. Kaptenen meddelade att man haft ett tekniskt problem med flyget pga markströmmen som inte fungerat optimalt. Omstart pågår för att se om felet försvinner.

Kan hända vi hinner flyga in tid men 50 min connection i Oslo var det från början...
 

Brandten

Medlem
Nu kom jag precis ombord. Försenat inkommande och försenad boarding. Kaptenen meddelade att man haft ett tekniskt problem med flyget pga markströmmen som inte fungerat optimalt. Omstart pågår för att se om felet försvinner.

Kan hända vi hinner flyga in tid men 50 min connection i Oslo var det från början...
Löste sig inte. Kapten skulle ringa tekniska och fråga.
 

Brandten

Medlem
Vilken jävla spåkula den första agenten hade!!

SAS Information – Canceled flight

Important information for booking

Dear Traveler,

Flight SK0819 on 22 Jan from Düsseldorf (DUS) to Oslo (OSL) has been canceled.

We apologize and are working to find a new flight alternative. A new message will be sent to you as soon as we have information about your new flight(s).

If you want to know more about your rights and options, please read our email or find more information here: https://www.flysas.com/en/legal-info/eu-passenger-rights/

Best regards,
SAS
 

Brandten

Medlem
SAS Information – You are now rebooked

Important information for booking

Dear Traveler,

Due to your previous canceled or delayed flight, you have been rebooked to the following flight(s):

SK0620 23 Jan Düsseldorf (DUS) 06:05 Copenhagen (CPH) 07:25 SK1420 23 Jan Copenhagen (CPH) 11:30 Stockholm (ARN) 12:45

We apologize for any inconvenience this may cause you.

If you want to know more about your rights and options, please read our email or find more information here: https://www.flysas.com/en/legal-info/eu-passenger-rights/

Best regards,
SAS
 
Toppen