Har du fått någon vishet i vad du slutade upp med i för bokningsklass? Är det betald biljett så borde du ju logiskt sätt kunna sätta upp detta för poängintjäning?
Jag lyckades göra något liknande då LH dirigerade om mig till AB efter en sen flight från JFK för några år sedan. Blev iaf några poäng på BAEC.
Tror @palmen redan lagt in sitt EB nr i bokningen och då brukar poängen komma ganska snabbt efter.Har du fått någon vishet i vad du slutade upp med i för bokningsklass? Är det betald biljett så borde du ju logiskt sätt kunna sätta upp detta för poängintjäning?
Jag lyckades göra något liknande då LH dirigerade om mig till AB efter en sen flight från JFK för några år sedan. Blev iaf några poäng på BAEC.
Det stod F, O, J så jag utgår ifrån att 2 ger poäng. Eurobonus ligger inlagt så vi får se vad det blir.Har du fått någon vishet i vad du slutade upp med i för bokningsklass? Är det betald biljett så borde du ju logiskt sätt kunna sätta upp detta för poängintjäning?
Kommer någon reseförsäkring ta denna kostnad, eller får du pröjsa kläderna själv? Iom att du var på hemväg när bagaget försvann...Blev ju ytterligare strul, bagaget kom inte med från Hong Kong Tydligen kommer det till Köpenhamn på måndag morgon, då är jag inte kvar så får det väl tisdag eftermiddag senast i Bryssel. Blir till att akutshoppa ett ombyte på Arlanda innan vidare avresa till London.
Fast hans original returresan var till Köpenhamn/London så det var inte hemresa till Stockholm än.Kommer någon reseförsäkring ta denna kostnad, eller får du pröjsa kläderna själv? Iom att du var på hemväg när bagaget försvann...
Är inte på väg hem, flyger hem på senare denna vecka. Amex bör täcka detta annars får lufthansa ta det.Kommer någon reseförsäkring ta denna kostnad, eller får du pröjsa kläderna själv? Iom att du var på hemväg när bagaget försvann...