Senaste nytt

Hittat en EuroBonus-glitch- vad göra?

Inget magnifikt, vad glad att du fick nåt i huvudtaget och att de andra poängen är kvar :D. Vad skule vara skäligt tycker du för att vara magnifikt?

Inget magnifikt, vad glad att du fick nåt i huvudtaget och att de andra poängen är kvar :D. Vad skule vara skäligt tycker du för att vara magnifikt?

Har du ens läst inläggen jag skrivit? Har varken bett om eller förväntat mig någon belöning. Att jag nu fått en uppskattas. Att den rent kvantitativt inte är särskilt stor jämfört med den potentiella upside som funnits om jag hållit flabben och exploitat istället är det som ligger till grund för påståendet att belöningens storlek inte är magnifik. Och vad tusan menar du med skäligt? Vad som är skäligt är att jag fått behålla mitt EB-konto och inte lidit några konsekvenser. Allt utöver det är bara att ta emot och tacka. Att jag slängde in en brasklapp om belöningens storlek var bara för att folk inte skulle gå och tro att det handlar om storleksordningar som nämnts i tråden (t.ex 100K, $10.000 osv).

Klart jag har läst dem! Jag har varit med så länge och vet vad som kan hända om man håller flabben, eller lär andra hur man lurar systemet. :cool:

Toppen