Senaste nytt

Hitta flygbiljetter

Jag är inte helt ovan att söka biljetter, men jag hittar ingenting mellan 24/2 - 5/6 från stockholm till något land där man kan sola och bada i, med businessflyg (inkl kort sträcka ekonomi). Jag söker från alla möjliga städer till säkert 15 olika resmål. Blankt från stockholm. Är det barskrapat på grund av sportlov eller hittar jag bara inte?

Är det någon som är superbra så hjälp mig!!! :)

Har sökt till Cancun, rio, miami, dubai, oman, qatar, kapstaden, mauritius, zanzibar, seychelerna, maldiverna etc.
 

Mr Planning

Medlem
Ja bonus, star alliance, 2 personer, har 250 000 poäng plus voucher

Sökt visa SAS hemsida?

Är det så att det finns biljetter exempelvis med Lufthansa från Frankfurt till Cancun, men det finns ingen biljett från ARN i C ner till Frankfurt så visar inte SAS hemsida tillgänglighet i något annat än eco. (sidan visar alltså inte blandade klasser)

Så prova att söka från flygplatsen där långflygningen sker, sedan kan du kolla anslutningstiderna dit från ARN separat.

Ring sedan till SAS och boka den via telefon. (för enkelhetens skull, skriv upp tider & flight nr som du kan bistå agenten med)



Lycka till!
 

Ubbe

Medlem
Mellan vilka datum är det som gäller? kan utresa och hemresa vara när som helst mellan 24/2 och 5/6? Det är ju rätt många valmöjligheter där...
 
Hej,
Vill vara borta ungefär en vecka. Jag har sökt från olika städer och har inga problem med att en kort sträcka är ekonomi och ja jag söker från SAS. Men hittar någon av er andra något eller är det barskrapat?
 

TP12

Medlem
Hej,
Vill vara borta ungefär en vecka. Jag har sökt från olika städer och har inga problem med att en kort sträcka är ekonomi och ja jag söker från SAS. Men hittar någon av er andra något eller är det barskrapat?
Sökte lite igår från Cph till diverse ställen kring påsk och hittade till BKK, CUN, DXB, AUH osv. Gick dock aldrig vidare och kollade hemresan... Borde finnas möjligheter från ARN med.

Testa att söka på https://awardhacks.se/Star
 
Toppen