Senaste nytt

Hiltonkampanj: Upp till 3X poäng för vistelser 2 maj–5 sept 2022

rsimon

Medlem
Earn Double Points on every stay from May 2 to September 5. Stay 3 nights or more and triple your Points.

E9191C95-4371-44EF-956C-B7C952C5F3FA.jpeg


Länk till registrering: https://www.hiltonhonors.com/en_US/2022-hh2-more-nights/landing
 

Tamas

Medlem
Har en befintlig bokning checkin den 30/4 och ut den 4/5, hittar inte villkor om det räknas eller inte? Hur brukar det vara?
 

NotRyan

Medlem
Har en befintlig bokning checkin den 30/4 och ut den 4/5, hittar inte villkor om det räknas eller inte? Hur brukar det vara?
Trippla poäng. Utcheckningsdatum räknas. Står tydligt i FAQ:

If I check-in before May 2, 2022, or check-out after September 5, 2022, do I still earn credit for that stay?
Registered members checking in before May 2, 2022 will receive credit for their stay if the stay is completed on or after May 2, 2022 and prior to or on September 5, 2022. If you start a stay in the middle of the promotion period and check-out after September 5, 2022 you will not receive the bonus.
 

Tamas

Medlem
Trippla poäng. Utcheckningsdatum räknas. Står tydligt i FAQ:

If I check-in before May 2, 2022, or check-out after September 5, 2022, do I still earn credit for that stay?
Registered members checking in before May 2, 2022 will receive credit for their stay if the stay is completed on or after May 2, 2022 and prior to or on September 5, 2022. If you start a stay in the middle of the promotion period and check-out after September 5, 2022 you will not receive the bonus.

Tack, har inte hittat FAQ på mobilen, mea culpa :)
 

Sennah27

Medlem
Attans... har en 17-nätters(!) vistelse i USA 24/8-10/9 där jag - om jag tolkar villkoren - inte kommer få 3x poäng på med dessa regler eftersom utcheckningsdatum är efter cutoff.
Kanske är värt att stämpla ut under Labor Day weekend och bo på ett annat hotell för att börja om sedan ;)
 

NotRyan

Medlem
Attans... har en 17-nätters(!) vistelse i USA 24/8-10/9 där jag - om jag tolkar villkoren - inte kommer få 3x poäng på med dessa regler eftersom utcheckningsdatum är efter cutoff.
Kanske är värt att stämpla ut under Labor Day weekend och bo på ett annat hotell för att börja om sedan ;)
Jag skulle checka ut den 5 september, och bo på ett annat hotell 5 - 10 september eller åtminstone natten 5 - 6 september, sedan kan du checka in igen på samma hotell du bodde på innan.
 

Martin_S

Medlem
Attans... har en 17-nätters(!) vistelse i USA 24/8-10/9 där jag - om jag tolkar villkoren - inte kommer få 3x poäng på med dessa regler eftersom utcheckningsdatum är efter cutoff.
Kanske är värt att stämpla ut under Labor Day weekend och bo på ett annat hotell för att börja om sedan ;)
Antagligen kommer det komma någon ny kampanj från Hilton efter 5/9. Kan vara värt att behålla befintlig bokning tills du vet om den ev. nya kampanjen är bättre eller sämre. Det ska naturligtvis inte hindra dig från att boka nytt enligt NotRyans förslag ovan.
 
Toppen