Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Maja

Medlem
@Jakob Österberg Du var HHD när du matchade och matchade mot BW Diamond?

Har matchat tidigare mitt BW Diamond till HHD och min nuvarande period är giltig tom 31 mars 2018. Men vill försöka förlänga den ett år till. Det var så du gjorde va genom denna matchning? Har flera stays på Hilton inom de närmaste 90 dagarna så 8 stays är inga problem att få till.
 

jerixon

Medlem
Ja det har väl varit lite olika kanske om man läser input på forumet.
Jag skrev att jag ville ha match till Hilton Diamond och det var det jag fick :)

@Maja jag hade fortf Hilton Diamond när jag matchades men hade inte riktigt nått upp till mina stays.
Fick statusen förlängd och en status challenge för 8 stays för att behålla Diamond eller 4 för att få Guld :)

Hmm, tänkte göra samma sak. Har HHD till mars 2018 nu och tänkte matcha BW Diamond till HHD. De kan väl ändå inte nedgradera mig isf? Någon som vet?
 

FFlash

Medlem
Ni som matchade nyss, fick ni ett bekräftelse eller något i mailen? Jag fick ingenting och undrar om min match request gått i papperskorgen. Bor som bäst på Hilton och fick symptom vid check-in då när jag inte noterades som Diamond ;) och fick varken exec-floor eller lounge för att inte tala om frukost eller annat :D :D

Intressant vad som hände. Gick och äta frukost och mitt namn stod på listan av Gold elites och fick gratis frukost I alla fall, även om hade åkt ner till Silver. Och nu ser jag plötsligt det har dykt upp meddelande att jag blivit återmatchad till Diamond igen.
 

joemume

Medlem
Hur var det med cash+poäng? Räknas de staysen som kvalificerande också? Fick just min matchning med status till 2019, så nu gäller det att öka. :)
 
@Jakob Österberg Du var HHD när du matchade och matchade mot BW Diamond?

Har matchat tidigare mitt BW Diamond till HHD och min nuvarande period är giltig tom 31 mars 2018. Men vill försöka förlänga den ett år till. Det var så du gjorde va genom denna matchning? Har flera stays på Hilton inom de närmaste 90 dagarna så 8 stays är inga problem att få till.
Ja, jag tror det. Kan vart Choice Platinum också. Men det är bara att skicka in. Ingen risk för nedgradering.
 

Najk

Medlem
Hur är det, om man matchar idag är det from godkänd matchning och 90 dagar framåt som man behöver ha stays / nights? Har ett par stays redan men ingen aktiv matchning just nu
 

Jollman

Medlem
Räknas Homewood Suites som godkända "stays"?

Om man kör på CCG istället för BW Diamond som match, räcker ett CCG till HHG? (Kommer nog bara ha 4 stays nämligen...)
 
Last edited:
Toppen