Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Känns som att de kommer va svårt att få plats på frukostbuffén på framtida Hilton vistelser med tanke på hur många HHD vi är nu. Kanske ska göra en BC träff och bo på Hilton i Stockholm? Se hur de hanterar när 30 HHD kommer på samma gång :D
Räcker väl med HHG för frukost (om man valt den förmånen), då kan det bli ytterligare ett gäng.

Jag tog en chansning och mailade in till HH, berättade att jag fått mailadressen av en kollega och beskrev mitt problem som jag hade strax före 11/1 med förfrågan om de kunde matcha mot BWD och M&S E.
Jag har inga stora förhoppningar om att de är snälla nog att höja min status till Gold (eller Diamond enligt vad andra har blivit överraskade med) men friskt vågat, hälften vunnet. :D
Det automatiska svaret innehållandes:
---
Thank you for your request to “HHonor My Status”. The HHonor My Status match offer required a submission by January 11, 2016. As the submission date has now passed, unfortunately, we are unable to extend the promotional offer to you.

To find out more about ongoing promotions and other unique offers, please check out www.hiltonhhonors.com .

Thanks for your interest in our program!

The Hilton HHonors Team

Please do not reply to this message. This email was sent to you by an email account that is NOT MONITORED.
---
Men det har fungerat för andra tidigare fram till igår så. :)

Men se där ja... Status match gick igenom.
Fantastiskt bra respons av emailteamet med tanke på att jag chansade att matcha 6 dagar efter att kampanjen hade tagit slut.
De matchade mot BW Diamond och fick bild på både det kortet inkl screenshot samt Turkish Airlines M&S gold-kortet.
Happy Diamond t.o.m. sista mars 2017. :D
Så det måste bli minst några nätter på Hilton innan dess.

Tack som fan Businessclass.se för detta! :D

Email Confirm HHonnors.jpg
HHonnors Congratulations Email.jpg

Attachments

• BC HHonnors Diamond Screenshot.jpg
    BC HHonnors Diamond Screenshot.jpg
    92,6 KB · Visningar: 259
Men se där ja... Status match gick igenom.
Fantastiskt bra respons av emailteamet med tanke på att jag chansade att matcha 6 dagar efter att kampanjen hade tagit slut.
De matchade mot BW Diamond och fick bild på både det kortet inkl screenshot samt Turkish Airlines M&S gold-kortet.
Happy Diamond t.o.m. sista mars 2017. :D
Så det måste bli minst några nätter på Hilton innan dess.

Tack som fan Businessclass.se för detta! :D

Visa bifogad bild 47198 Visa bifogad bild 47199

Hur lång tid tog det från det att Du skickade in underlag tills dess att Du fick svar?

Hur lång tid tog det från det att Du skickade in underlag tills dess att Du fick svar?

Jag skickade ett email 18/1 vid kl 23 på kvällen där jag skrev att jag hade försökt matcha före 11/1 men att något hade gått snett och missat fönstret strax efter 11/1, och fick svar inom ett par timmar.
Hon som svarade ville ha ett av tre alternativ:

- Foto på kortet som ska matchas vilket jag redan hade skickat på båda.
- En screenshot på status från hemsidan.
- Ett aktivitetsutdrag som även det kunde ha tagits av en screenshot.

Jag tackade ödmjukast, skickade samma bild igen men med en screenshot av BW där det tydligt stod Diamond.

Igår kväll, inom 4 dygn fick jag två email varav i det ena skrev de att det tar upp till 4 veckor innan mitt nya kort kommer på posten samt att statusen höjts till Diamond.

Nu får jag ta och prioritera Holton känner jag, i allafall som förstahandsval. :)

Bodde på Hilton Slussen nyligen med nya Diamond men måste säga att guld var bättre - som guld fick man en voucher för ett glas vin i baren och en härlig påse tranbär i chockad - som Diamond - inget - du har ju lounge tyckte de - men den var stängd när jag kom....

Toppen