mha321 skrev:Varför begränsa dig till ett och inte skicka allihop?Klicka för att utvidga...
Det kanske är smart.
Tänkte i fall något av mina kort var mer värt en andra.
Jag gör nog som du skrev.
mha321 skrev:Varför begränsa dig till ett och inte skicka allihop?Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Det kanske är smart.Tänkte i fall något av mina kort var mer värt en andra.Jag gör nog som du skrev.Klicka för att utvidga...
Nej tydligen inte. Jag mailade idag, fick automatsvar att kampanjen var slut men nu fick jag svar igen att dom matchat.agehall skrev:Har inte Hilton slutat matcha för den här gången? SeHilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond? | Sida 23 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Har inte Hilton slutat matcha för den här gången? SeHilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond? | Sida 23 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Hade problem med matchnings sidan och den är nu stängd. Vilken mailadress skickade du till och vad matchade du? BWR?Cristoffer Cedergren skrev:Nej tydligen inte. Jag mailade idag, fick automatsvar att kampanjen var slut men nu fick jag svar igen att dom matchat.Klicka för att utvidga...
Sven skrev:Hade problem med matchnings sidan och den är nu stängd. Vilken mailadress skickade du till och vad matchade du? BWR?Klicka för att utvidga...
Det funkade även för mig. Skickade in igår och fick autosvar att matchning ej gick efter 11 jan men idag Gratulationer och välkommen till Diamond.Impendill skrev:Jag mailade till:[email protected]Fick samma svar som Cristoffer men blev ombedd att skicka in kopia på mina hotellprogram så att de kunde matcha.Klicka för att utvidga...
Andreas.Net skrev:Tänkte ge på ett försök att matcha mitt BWD till HHD är just nu HHG som jag matchade för nån månad sedan, jag har dock inte fått mitt BWD kort ännu, hur skall jag göra då ?/AKlicka för att utvidga...
Varför inte Diamond?Homer skrev:En bekant skickade in kopia på sitt IHG Platinum (hade inget högre) ochbad uttryckligenom matchning mot HHGold, idag kom svaretCongratulations! Your HHonors account has been upgraded to Diamond status.
Klicka för att utvidga...
Räcker väl med HHG för frukost (om man valt den förmånen), då kan det bli ytterligare ett gäng.simon_says91 skrev:Känns som att de kommer va svårt att få plats på frukostbuffén på framtida Hilton vistelser med tanke på hur många HHD vi är nu. Kanske ska göra en BC träff och bo på Hilton i Stockholm? Se hur de hanterar när 30 HHD kommer på samma gångKlicka för att utvidga...
Smuffe skrev:Men se där ja... Status match gick igenom.Fantastiskt bra respons av emailteamet med tanke på att jag chansade att matcha 6 dagar efter att kampanjen hade tagit slut.De matchade mot BW Diamond och fick bild på både det kortet inkl screenshot samt Turkish Airlines M&S gold-kortet.Happy Diamond t.o.m. sista mars 2017.Så det måste bli minst några nätter på Hilton innan dess.Tack som fan Businessclass.se för detta!Visa bifogad bild 47198Visa bifogad bild 47199Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Hur lång tid tog det från det att Du skickade in underlag tills dess att Du fick svar?Klicka för att utvidga...