Samma här fast i början av januari. Inte ett ljud och inget uppdatering på mina sidor...011430121 skrev:Sökte igår matchade mitt BW Diamond mot HHonors har inte hört något ännu.Klicka för att utvidga...
Uppgraderad idag, det tog ca 26 timmar.011430121 skrev:Sökte igår matchade mitt BW Diamond mot HHonors har inte hört något ännu.Klicka för att utvidga...
Bifogade du bild på fysiskt diamantkort eller skärmdump från nätet? Jag har inte fått mitt kort än så jag skickade skärmdump.011430121 skrev:Uppgraderad idag, det tog ca 26 timmar.Klicka för att utvidga...
JPG bild på fysiskt kort.The Sage skrev:Bifogade du bild på fysiskt diamantkort eller skärmdump från nätet? Jag har inte fått mitt kort än så jag skickade skärmdump.Klicka för att utvidga...
olo skrev:Och då var även jag HHD, matchad mot BWD! (Notera: BWD intjänad genom head-at-pillow)Nu kvarstår bara frågan: HHD, vad skall jag med det till?Klicka för att utvidga...
Nu kom matchningen //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2.pngFFS skrev:Samma här fast i början av januari. Inte ett ljud och inget uppdatering på mina sidor...De kanske har några matchningar att titta igenom?!Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Har inte Hilton slutat matcha för den här gången? SeHilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond? | Sida 23 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Har inte Hilton slutat matcha för den här gången? SeHilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond? | Sida 23 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Varför begränsa dig till ett och inte skicka allihop?Impendill skrev:Det gällde tydligen inte migSå frågan kvarstår...Klicka för att utvidga...