Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Hur lång tid tog det? Jag skickade in förra onsdagen och det enda som hänt är att jag nu blivit nedgraderad från Silver till Blue på Hilton...

Mitt tog 1 dag - dock så fick jag inte svar på den första jag gjorde - tror jag av misstag bifogande en .png och inte en .jpg - försökte igen men då stod det att min email och HH nummer redan använts - så skapade ett nytt HH konto och bad om uppgradering av det nya som back up. Det nya kontot blev uppgraderar på en dag som sagt - det gamla är fortfarande Gold.

Man kan sen "combine accounts" och föra över poäng och nätter från det gamla till nya kontot. Edit: om det gamla inte blir uppgraderat innan kampanjen tar slut den 11 januari...

Last edited:
Mitt tog 1 dag - dock så fick jag inte svar på den första jag gjorde - tror jag av misstag bifogande en .png och inte en .jpg - försökte igen men då stod det att min email och HH nummer redan använts - så skapade ett nytt HH konto och bad om uppgradering av det nya som back up. Det nya kontot blev uppgraderar på en dag som sagt - det gamla är fortfarande Gold.

Man kan sen "combine accounts" och föra över poäng och nätter från det gamla till nya kontot. Edit: om det gamla inte blir uppgraderat innan kampanjen tar slut den 11 januari...
Och du gjorde allt detta via länken? Får kanske ta och göra detsamma då.

Ja - vi länken - tänkte det var bäst att säkra det innan de stoppar kampanjen eller BWD (som verkligen är lätt att få)
Jag skickade in mitt 26/12 och inte fått något svar ännu..

Någon som skickat in via länken senare och fått svar? Eller är det kanske helgstängt :)

Jag skickade in mitt 26/12 och inte fått något svar ännu..

Någon som skickat in via länken senare och fått svar? Eller är det kanske helgstängt :)

Jag skickade in den 31/12, har ännu inte fått någon bekräftelse via mail men min status uppdaterades till Diamond inom några timmar.

Toppen