brodd
Medlem
Blev som HHD uppgraderad till ett King Executive with view idag, men när jag kom till rummet så var espresso-maskinen borta, bara en sådan liten låda med kapslar fanns kvar. Jag påpekade detta för front desk när jag gick ut för att äta middag en stund senare, de verkade helt vilsna och började prata om att de skulle ringa maintenance och att jag kunde få snabbkaffe om jag ville ha. Jag i min naivitet tänkte att jag skulle få ett annat rum. Jag var sen till en middag så jag skojade bara om att förra gästen tog kanske med sig den hem och att jag hoppas de kan lösa problemet. När jag kom tillbaka till hotellet nu vid 22 så var hyllan fortfarande lika tom, inte ett spår av någon kaffemaskin. Jag bryr mig inte så mycket om maskinen egentligen men det är underligt att de kan ha så dåliga rutiner. Förra gången jag blev uppgraderad till ett exec room här så fungerade inte kaffemaskinen, knapparna lös ilsket rött och på skärmen blinkade ett meddelade om service. Vad mer missar housekeeping? Är mina lakan ens bytta?