Senaste nytt

Hilton Q4 Promotion: DoubleUp

Nu har jag reggat för den, även på mitt andra HH konto ( har två, som jag ska slå ihop när det ena tappar guld nästa år) Konstigt nog får jag nästan inga mail på det ena men massor på det andra, trots samma inställningar.
Det som har adress i Hong Kong är det betydligt mer promotions på....

Tycker att den här kampanjen är rätt lam, den förra kvartalet med 2x eller 3x var ju tom. bättre.

Enligt Ms Dr sembl så blir det AA till Honolulu med mina Avios i First från östkusten i USA. Sedan standby på Hawaiian från HNL där vi står som friends and family och betalar endast Airport tax.

Billigare än så blir det inte. Jag misstänker att kalaset hamnar på ca 1500 sek t/r

Samma här, strax över 47000 extra HH-poäng i december!
Inte alls lika bra som tidigare promos, men det bygger på kontot i rätt bra takt.

Tror det blev runt 50k här också. Aningen bättre än de 2k de erbjöd mig som ersättning för att jag inte blev erbjuden tidig kvalificering för 2015...

Väljer att citera mig själv då bägge dessa promos fortsätter att gälla hela 2015.
Har jag förstått rätt att det bara är två varumärken hos Hilton som ingår i dessa kampanjer ?
Gäller även kampanjen för dubbla poäng hela 2015 som TS tipsade om i början av tråden?
Finns det någon kul kampanj för mig som har mina två kommande stays bokade på Hilton Slussen ?

Det är väl kampanj torka just nu, fick nått slags mail att det kommer nya kampanjer i mars som dessutom kan vara individuella.

Har jag förstått rätt att det bara är två varumärken hos Hilton som ingår i dessa kampanjer ?
Gäller även kampanjen för dubbla poäng hela 2015 som TS tipsade om i början av tråden?
Finns det någon kul kampanj för mig som har mina två kommande stays bokade på Hilton Slussen ?
Hilton har valt att gå ifrån fyra publika promos per år till två. Dessa kommer istället att varvas med individuella promotions som redan vissa har fått (och vissa inte). Just nu finns mig veterligen ingen global promo förutom de som enbart gäller Waldorf och Conrad och de gäller hela året ut.

Se mer info här: FlyerTalk Forums - View Single Post - Hilton HHonors Promotions Updates

Toppen