Senaste nytt

Hilton Promotion Code

Alltså ovanför platinum eller är du ironisk nu? Bara så man inte bokar o allt skiter sig.... :D

Jag har bokat in tre olika stays med MVP-länken under nästa vecka för att säkra mitt HHG. Jag var också lite osäker på om det enda kravet är medlemskap i hhonors, men kan inte hitta några andra krav. Jag kan återrapportera nästa vecka om jag stöter på några problem/frågor...:)

Jag har bokat in tre olika stays med MVP-länken under nästa vecka för att säkra mitt HHG. Jag var också lite osäker på om det enda kravet är medlemskap i hhonors, men kan inte hitta några andra krav. Jag kan återrapportera nästa vecka om jag stöter på några problem/frågor...:)

Jag löste det hela genom att boka Marriott nu när BA godkänt biljetten per mail. Du får gärna återkoppla ändå då det kan va bra för framtida hotellbokningar.

Då har jag klarat av även stay 2 respeketive stay 3, alla bokningar med MVP-länk och det har fungerat utmärkt på alla ställen. Kommer definitivt nyttja den även i fortsättningen för att få bättre pris, och som någon har påpekat, för att kunna boka av rummet sent vid behov.

Nu väntar jag bara på att mina 3 stays skall gå från pending till genomförda så borde HHG vara klart för 2016 mha TK kampanjen! :)

När jag en gång i tiden började med hilton, så var det genom en challenge. När jag signade upp för den så blev jag tillochmed uppmanad att använda MVP, så det är klart det funkar!

Vad jag vet får alla HHonorsmedlemmar andvända MVP och det är precis som vilken stay som helst. Är dock alltid värt att även kolla AAA-raten som ofta kan vara minst lika bra.

När jag en gång i tiden började med hilton, så var det genom en challenge. När jag signade upp för den så blev jag tillochmed uppmanad att använda MVP, så det är klart det funkar!

Absolut! Jag kunde inte heller hitta något som skulle indikera att det inte skulle fungera, det kändes bara lite för bra. Om nu det enda kravet är att vara medlem i hhonors så skulle man ju kunna tänka sig att det skulle räcka med att vara inloggad för att få dessa priser och inte behöva använda en speciell länk. Nu verkar det iofs som om ganska många hotell är undantagna från MVP-rabatten, men när det finns är det ju toppen!

Toppen