simon_says91
Medlem
Alltså ovanför platinum eller är du ironisk nu? Bara så man inte bokar o allt skiter sig....Som jag tolkat kraven måste man vara medlem i den exklusiva gruppen Hhonors-medlemmar för att få boka MVP.
Alltså ovanför platinum eller är du ironisk nu? Bara så man inte bokar o allt skiter sig....Som jag tolkat kraven måste man vara medlem i den exklusiva gruppen Hhonors-medlemmar för att få boka MVP.
Ironisk.Alltså ovanför platinum eller är du ironisk nu? Bara så man inte bokar o allt skiter sig....![]()
Alltså ovanför platinum eller är du ironisk nu? Bara så man inte bokar o allt skiter sig....![]()
Jag har bokat in tre olika stays med MVP-länken under nästa vecka för att säkra mitt HHG. Jag var också lite osäker på om det enda kravet är medlemskap i hhonors, men kan inte hitta några andra krav. Jag kan återrapportera nästa vecka om jag stöter på några problem/frågor...![]()
När jag en gång i tiden började med hilton, så var det genom en challenge. När jag signade upp för den så blev jag tillochmed uppmanad att använda MVP, så det är klart det funkar!