Ricci
Medlem
Får undersöka hur jag blir medlem i NE Patriots..Jag har blivit medlem. Angav en adress i Texas, får se när det dyker upp.
Får undersöka hur jag blir medlem i NE Patriots..Jag har blivit medlem. Angav en adress i Texas, får se när det dyker upp.
Praktiskt nog fick jag ett mail med bekräftelse, där jag kunde gå in på sidan och skriva ut ett medlemskort så länge tills det riktiga kommer!Jag har blivit medlem. Angav en adress i Texas, får se när det dyker upp.
Hela tidenHur är det? Använder ni fortf MVP rates?
Hela tiden![]()
Inte säker på exakt vad som krävs, men har svensk golfklubb o Dallas Cowboys om nån undrar, vilket de aldrig gör.Skaffat något idrottsmedlemskap eller kör du bara?![]()
Hela tiden och har USGA som back-up. Aldrig någon som frågat. Dock är det många hotell som inte erbjuder MVP-raten längre.Hur är det? Använder ni fortf MVP rates?
Vart hittade du detta @Jakob ÖsterbergPraktiskt nog fick jag ett mail med bekräftelse, där jag kunde gå in på sidan och skriva ut ett medlemskort så länge tills det riktiga kommer!
Vet ej, sitter på mobilen nu men sidan verkar vara annorlunda än mot vad jag kommer ihåg att den såg ut förut.Vart hittade du detta @Jakob Österberg
Har gått med och valde United som medlemsnivå som var gratis. Har dock väldigt svårt att hitta på sidan vart jag kan få tag i ett medlemskort. Det fysiska kortet hamnar i brevlådan hos en kompis i Maryland.