agehall
Medlem
Kan inte ha varit en allt för van hotellgäst, överraskad att det var bäddat och iordningställt inför natten
Hur ofta händer det egentligen på Hilton? Det hör iaf inte till vanligheterna på de Hilton jag brukar bo på...
Kan inte ha varit en allt för van hotellgäst, överraskad att det var bäddat och iordningställt inför natten
Hur ofta händer det egentligen på Hilton? Det hör iaf inte till vanligheterna på de Hilton jag brukar bo på...
Hilton Park Lane i London har turn down service. Jag fick det inte i Köpenhamn förra veckan.Då bor vi uppenbarligen inte på sammaHar bara bott på ett tiotal iofs men ändå. New York, Chicago, Köpenhamn, Stockholm, Berlin, Beijing, Istanbul, Venedig, Bangkok. Samtliga - även Köpenhamn och Stockholm - har "turn down" service. Dvs bäddar upp sängen.
Inget Hilton i UK dock men min generella erfarenhet av hotell i UK går knappt att sätta i tryck. Det är helt enkelt illa.