Senaste nytt

Hilton London Bankside

Hur ofta händer det egentligen på Hilton? Det hör iaf inte till vanligheterna på de Hilton jag brukar bo på...

Då bor vi uppenbarligen inte på samma :) Har bara bott på ett tiotal iofs men ändå. New York, Chicago, Köpenhamn, Stockholm, Berlin, Beijing, Istanbul, Venedig, Bangkok. Samtliga - även Köpenhamn och Stockholm - har "turn down" service. Dvs bäddar upp sängen.

Inget Hilton i UK dock men min generella erfarenhet av hotell i UK går knappt att sätta i tryck. Det är helt enkelt illa.

Då bor vi uppenbarligen inte på samma :) Har bara bott på ett tiotal iofs men ändå. New York, Chicago, Köpenhamn, Stockholm, Berlin, Beijing, Istanbul, Venedig, Bangkok. Samtliga - även Köpenhamn och Stockholm - har "turn down" service. Dvs bäddar upp sängen.

Inget Hilton i UK dock men min generella erfarenhet av hotell i UK går knappt att sätta i tryck. Det är helt enkelt illa.
Hilton Park Lane i London har turn down service. Jag fick det inte i Köpenhamn förra veckan.

Tips från coachen, undvik rum 507 och de rummen med utsikt åt samma håll om ni vill ha utsikt. På plussidan är det dock väldigt tyst.

20170211_113538.jpg

Toppen