Senaste nytt

Hilton lämnar Danmark

Nu är jag på Hilton CPH och jag kan meddela att det helt enkelt inte finns någonting bestämt gällande bokningar vare sig betalda eller Awards efter 1 april.
Faktum är att de sitter och diskuterar detta just nu...
Informationen kommer troligen finnas tillgänglig inom 1 till 2 veckor. Ansvarig i kväll kommer att maila mig när han får besked.. I övrigt får var och en helt enkelt ringa hotellet om någon vecka eller så och fråga.

Nästan så man skulle ta en gravölsresa till den siste mars bara för att jag gillar Hilton CPH. Ska se om jag har poäng för det. Då blir det en sista öl i loungen.

Jag ska ner på jobbresa 29-30 mar, kanske blir en extra natt för att avsluta med flaggan i topp... Men jag tycker mat-delen i loungen blivit sämre jmf med ett par år sedan. Då var det ett par varma alternativ och mer rejält - nu har jag fått små ljumma korvar flera gånger.

Håller med, matdelen är nu mer ett par nivåer sämre än i sthlm.
Förra veckan var det ägg med någon röra och ljumna vårrullar... Ingen höjdare alls!

Jag ska ner på jobbresa 29-30 mar, kanske blir en extra natt för att avsluta med flaggan i topp... Men jag tycker mat-delen i loungen blivit sämre jmf med ett par år sedan. Då var det ett par varma alternativ och mer rejält - nu har jag fått små ljumma korvar flera gånger.

Då kan vi ju ha ett mini möte i loungen

Toppen