Precis vad jag undrar, har själv en bokning den 29 april.Jakob Österberg skrev:Vad brukar de göra med befintliga bokningar när de byter kedja?Klicka för att utvidga...
Precis vad jag undrar, har själv en bokning den 29 april.Jakob Österberg skrev:Vad brukar de göra med befintliga bokningar när de byter kedja?Klicka för att utvidga...
Från vad jag har läst så verkar det variera lite. Det enda sättet att få klarhet i det är nog att höra av sig till hotellet och fråga.mha321 skrev:Brukar inte även rewards överleva så länge man inte försöker ändra i dem? Jag har bara råkat ut för det en gång själv och det var ett tag sedan men då funkade det.Klicka för att utvidga...
OT:Treo skrev:Småirriterande, två bokningar i april där ett viktigt argument varit förmåner och stays för att upprätthålla status.En av gångerna dessutom inför flygning till Dublin med SAS (non-)Plus där både lounge och Fast Track försvannefterbokning.Det går fort i hockey.Klicka för att utvidga...
flum skrev:Förstår inte riktigt vad ni har emot Clarion? Just nu tycker jag att dom är klart bättre än Hilton och Radisson (inom norden).Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Verkligen trist, har ju tyckt attpoints+cashvarit oslagbart vid tidiga morgonavgångar, mjukstart på resan plus en extra stay...Klicka för att utvidga...
Tommy skrev:Bokade 31 mars för sista natten med Hilton CPH + Sorgenfri 1 aprilKlicka för att utvidga...
Malu skrev:Jag ska ner på jobbresa 29-30 mar, kanske blir en extra natt för att avsluta med flaggan i topp... Men jag tycker mat-delen i loungen blivit sämre jmf med ett par år sedan. Då var det ett par varma alternativ och mer rejält - nu har jag fått små ljumma korvar flera gånger.Klicka för att utvidga...
Då kan vi ju ha ett mini möte i loungenMalu skrev:Jag ska ner på jobbresa 29-30 mar, kanske blir en extra natt för att avsluta med flaggan i topp... Men jag tycker mat-delen i loungen blivit sämre jmf med ett par år sedan. Då var det ett par varma alternativ och mer rejält - nu har jag fått små ljumma korvar flera gånger.Klicka för att utvidga...