Senaste nytt

Hilton Honors Power Up September 9-Januari 5

magost

Medlem
Kunde inte hitta den, men efter ett antal omladdningar och login så dök den upp under offers.
Märkligt, men gick ju bra till slut!
 
Behöver man ändra i befintliga bokningar efter att man aktiverat denna?

Jag Undrade samma sak och svaret är Nej man behöver inte ändra enligt :
If I already have a reservation, is it eligible for the promotion?
Yes, as long as you register for the promotion prior to check-out of the stay and the reservation is for an eligible stay. Regardless of when a reservation was booked, any registered guests with nights within the Promotion Period will receive the promotion bonus.

FAQ länkade från kampanjen Hilton Honors | Power Up Promotion FAQs
 

GOTBound

Medlem
Det fungerade via länken i första inlägget nu.
Detta känns bra då jag har 21 nätter inbokade to.m 6/1, sista natten 5-6/1 får bli utan dubbla poäng, alla nätter "leisure" övernattningar.
Jag har även 9 nätter bokade åt mina föräldrar, betalar jag dessa med mitt kort vid check-in så får jag poängen om jag minns rätt.

EK
 
  • Gilla
Reactions: Gus

MrDollar

Medlem
Tackar @PRJml2ENIpiC1e3L
Jag Undrade samma sak och svaret är Nej man behöver inte ändra enligt :
If I already have a reservation, is it eligible for the promotion?
Yes, as long as you register for the promotion prior to check-out of the stay and the reservation is for an eligible stay. Regardless of when a reservation was booked, any registered guests with nights within the Promotion Period will receive the promotion bonus.

FAQ länkade från kampanjen Hilton Honors | Power Up Promotion FAQs
 

Nilann

Medlem
Tack för tipset. 25 nätter bokade fram till årsskiftet, så många nya poäng.

Verkar som man kan tidigast registrera sig måndag den 26:e augusti.

Hilton Honors Power Up Promotion

Earn Double Points on stays completed between September 9-January 5. Have a Hilton Honors American Express Card? You can earn Triple Points, in addition to what you already earn with your Card. Register for the Power Up Promotion to enjoy free nights faster.
 
Toppen