Senaste nytt

Hilton Honors, bra poäng vs. pengar ratio för den som vågar chansa

Kolla om La Pergola har plats till er om ni vill äta gott:

La Pergola - Vatican City : a Michelin Guide restaurant

Finns till min vetskap få 3* Michelin krogar i Rom men, detta är mitt bästa matminne. En start på $100 kredit via Virtuoso är en bra start Vyerna från La Pergola är fantastiska som maten och drycken.

Min senaste vistelse var lite kaotisk men hotellet tog allt ansvar. Vi hade nästan €200 i spend vid poolen ”BC fika” och lunch som ströks från vistelsen.

Tack - verkar finnas lediga bord på näst sista dagen faktiskt. Vill dock minnas att Virtuoso-krediten inte gäller just på La Pergola... :(

Jag vill också nämna att det går att hitta bra priser hos Hertz för deras Prestige SUV’s i SoFla under perioden.

Har bokat 5 nätter på Hilton Hawaiian Waikiki för 5 nätter i december för 240000 poäng och 5 nätter på wailua bay på Kauai för 200000 poäng. Har 3 nätter till att lösa och flighten mellan men fixar det när man vet mer hur situationen ser ut när det närmar sig

Kolla om La Pergola har plats till er om ni vill äta gott:

La Pergola - Vatican City : a Michelin Guide restaurant

Finns till min vetskap få 3* Michelin krogar i Rom men, detta är mitt bästa matminne. En start på $100 kredit via Virtuoso är en bra start Vyerna från La Pergola är fantastiska som maten och drycken.

Min senaste vistelse var lite kaotisk men hotellet tog allt ansvar. Vi hade nästan €200 i spend vid poolen ”BC fika” och lunch som ströks från vistelsen.

upload_2020-7-25_23-36-56.png

:)

Toppen