B
Bryant
Guest
Är det någon som vet om man får guld förmånerna trots att rummet inte är bokat via hilton.com?
Palazzi skrev:Normalt finns det väl ingen anledning att boka genom något annat än Hiltons hemsida...de har ju lägsta pris-garanti.Kan ju iofs ibland vara så att Booking/Hotels.com etc har rumstyper som inte erbjuds (eller är slut) hos Hilton.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Normalt finns det väl ingen anledning att boka genom något annat än Hiltons hemsida...de har ju lägsta pris-garanti.Kan ju iofs ibland vara så att Booking/Hotels.com etc har rumstyper som inte erbjuds (eller är slut) hos Hilton.Klicka för att utvidga...
Cornelius skrev:Hilton har rykte på sig att vara väldigt ogenerösa när det gäller att uppehålla prisgaranti, mindre generösa än vissa andra kedjors motsvarande garanti. Så om man hittar priser som är betydligt lägre på andra sidor än Hiltons egen kan det faktiskt vara värt att boka där istället.Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:Jag har skickat mina uppgifter till hotellet så får vi se vad som händer.Klicka för att utvidga...
Jag har fått det när jag bott på Hilton, de har till och med lagt till mitt kort när jag själkv inte gjort det! http://www.businessclass.se/hotell/...t-koppla-min-bokning-till-mitt-bonuskort.htmlBryant skrev:Är det någon som vet om man får guld förmånerna trots att rummet inte är bokat via hilton.com?Klicka för att utvidga...