Senaste nytt

Hilton Garden Inn Singapore Serangoon - hur är det?

Tvättautomat finns också på hotellet vilket är ganska sällsynt och något som jag gärna hade sett att fler hotell hade.
Det finns ofta, det gäller bara att fråga! Sedan vill man också gärna undvika att köra sina privata kläder i samma tvättmaskin som de tvättar städmopparna i, annars är det bra...

Många hotell har en tvättmaskin eller två, för småsaker som behöver tvättas i verksamheten samt för de som bor länge. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har tvättat mina träningskläder i de mest suspekta källare, skrubbar och undangömda utrymmen.

Bodde där tre nätter i april, uppskattade loungen, frukosten och servicen. Rummet som vi fick var dock väldigt slitet
Just de slitna rummen är något jag också har uppmärksamt i en hel del recensioner. Som jag halkat ner till HHG så räknar jag inte med någon fri lounge och att betala 800 kr extra vet jag inte riktigt om det är värt det...

Frukosten var bra, i synnerhet om man föredrar indisk frukost. De västerländska alternativen var sådär. Tvättautomat finns också på hotellet vilket är ganska sällsynt och något som jag gärna hade sett att fler hotell hade.

Hmm, just indiskt till frukost står kanske inte högst upp på vår lista, men för en natt så ska vi nog överleva! :)

Ouch, är givetvis sön-mån vi behöver vår övernattning...

Kan du utveckla "kan stämningen bli annorlunda"?
Området fylls av manliga gästarbetare på deras enda lediga dag. Är inte hotfullt men kan bli en kulturchock för någon som inte varit i Indien exempelvis.

Indiskt till frukost är kanon, men då finns det mycket bättre i Tekka centre precis utanför hotellet. Prata för S$2, mmmm :)

Toppen